Toon posts:

Ruis in Two Towers Extended Version

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Langenoten,

Vanmorgen stond ik om 10 uur in de winkel om de extended version van de Two Towers in bezit te krijgen (met gollum beeldje).

Ik heb de film nog niet helemaal bekeken maar het hele verhaal wordt weer een stuk duidelijker door alle ingevoegde extra's.

Eén ding viel bij het starten van de film direct op. Ok, de boel stond vrij hard maar dit had ik nog bij geen enkele DVD zo storend gehoord, RUIS.........

Is dit bij de inmiddels gelukkige eigenaren van deze 5 DVD set ook opgevallen?, het lijkt mij sterk dat het aan het door mij aangeschafte exemplaar ligt.

Ik luister via de audio out uitgang van een Pioneer DV-444. Is de ruis er digitaal ook?

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
zal ff luisteren, stond vanmorgen om 10 uur ook op de stoep :D, maarja, moest daarna direct werken he :(

ik heb trouwens de gewone EE, is de giftset 5DVD???

fotoblog

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik heb de DVD rip met AC3 (DD) geluid van vorige week gedownload, en er zat 0 komma 0 ruis in. Ik heb hem beluisterd via optische kabel en mijn receiver. De echte DVD wil ik nu ook gaan kopen, de kwaliteit van de rip wat niet echt super, verder ben ik wel benieuwd wat er op die 5 DVD's staat. Het is toch niet als vroeger, toen je bij een nieuwe PC 10 CD's met games kreeg, maar iedere CD was gevult met hoostens 10 MB ;)

[ Voor 3% gewijzigd door voodooless op 20-11-2003 23:31 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• ViolatoR
Even snel geluisterd met geluid op laag volume ivm de overige inwoners hiero, hoorde zosnel ook geen ruis eigenlijk hoor. Zal morgenochtend ff wat beter luisteren.

Maar zou mooi kut zijn als het wel zo was ja :s, welke track gebruik je btw? DTS of DD ?
deepspace schreef op 20 november 2003 @ 23:21:
Ik heb de DVD rip met AC3 geluid van vorige week gedownload, en er zat 0 komma 0 ruis in. Ik heb hem beluisterd via optische kabel en mijn receiver. De echte DVD wil ik nu ook gaan kopen, de kwaliteit van de rip wat niet echt super, verder ben ik wel benieuwd wat er op die 5 DVD's staat. Het is toch niet als vroeger, toen je bij een nieuwe PC 10 CD's met games kreeg, maar iedere CD was gevult met hoostens 10 MB ;)
Ja dat waren nog 's tijden! hehehe :)

film bestaat uit 2 DVDs, dan nog 2 voor de extra's, wat er op die 5e zou staan weet ik ook niet aangezien ik er maar 4 heb :P

[ Voor 58% gewijzigd door ViolatoR op 20-11-2003 23:29 ]

fotoblog

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 23:12:
Langenoten,

Vanmorgen stond ik om 10 uur in de winkel om de extended version van de Two Towers in bezit te krijgen (met gollum beeldje).

Ik heb de film nog niet helemaal bekeken maar het hele verhaal wordt weer een stuk duidelijker door alle ingevoegde extra's.

Eén ding viel bij het starten van de film direct op. Ok, de boel stond vrij hard maar dit had ik nog bij geen enkele DVD zo storend gehoord, RUIS.........

Is dit bij de inmiddels gelukkige eigenaren van deze 5 DVD set ook opgevallen?, het lijkt mij sterk dat het aan het door mij aangeschafte exemplaar ligt.

Ik luister via de audio out uitgang van een Pioneer DV-444. Is de ruis er digitaal ook?

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
ik heb dezelfde dvd-speler!
zal morgen eens kijken..moet hem namelijk morgen halen, vandaag hadden ze 'm nog niet! :(

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Voor de 5e DVD hoef je het niet te doen. Hier staat op hoe de beeldjes van Gollum worden gemaakt. Het beeldje echter is erg cool.

Ik heb overigens alle geluid tracks geprobeerd op vrij hoog volume, ruis.....

Verwijderd

Ik heb de 5 dvd boxs. Heb nog geen ruis kunnen concenteren! Heb hier op mijn pc hem gekeken , en bij ons in de huiskamer. Het is echt een brute film zeg :D

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

Heeft er iemand nog coole easter eggs (verborgen dingen die je moet unlocken oid) gezien, behalve dat stukje van de TMF awards (die heb ik al gevonden :D )

Ik heb btw ook de 4dvd box set

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik kwam dit tegen op dvdforum.nl. Sorry voor de caps, de poster was blijkbaar über-enthousiast...
ER SCHIJNT EEN PERSFOUT TE ZITTEN IN HET OVERGROTE DEEL VAN DE LOTR TT 5 DVD BOXEN!!! A-FILM HEEFT DIT VANDAAG AAN HAAR AFNEMERS BEKEND GEMAAKT. HIERDOOR IS HET AANTAL BESCHIKBARE STUKS OP DE RELEASEDATUM, MORGEN EXTREEM AFGENOMEN! OF ER DAADWERKELIJK ALLEEN MAAR GOEDE EXEMPLAREN IN DE WINKELS KOMEN IS OP DIT MOMENT NIET ZEKER EN WAT DE PERSFOUT IS IS OOK NIET GEMELD, DUS LET OP!!! EN GA ER VANUIT DAT EEN AANTAL WINKELS AL HEEL SNEL NEE ZULLEN MOETEN GAAN VERKOPEN OM VERVOLGENS EEN WEEK LATER WEER VOLOP VOORRAAD TE HEBBEN!!!
Het kan trouwens heel goed zo zijn, dat deze persfout helemaal niks met de ruis te maken heeft....

[ Voor 7% gewijzigd door mmedia op 21-11-2003 09:25 ]

Verwijderd

Lijkt wel een sport te worden de laatste tijd, vooral bij R2 >:) .

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Lijkt me idd heel strerk dat dat met ruis te maken heeft, Je verwacht dan dat alle data "slecht" is, en niet alleen het geluid. Of dat de hele DVD niet te lezen is.

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
wdekreij schreef op 21 november 2003 @ 08:36:
Heeft er iemand nog coole easter eggs (verborgen dingen die je moet unlocken oid) gezien, behalve dat stukje van de TMF awards (die heb ik al gevonden :D )
offtopic:
Wat is die TMF-awards easter egg dan?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

deepspace schreef op 21 november 2003 @ 10:01:
Lijkt me idd heel strerk dat dat met ruis te maken heeft, Je verwacht dan dat alle data "slecht" is, en niet alleen het geluid. Of dat de hele DVD niet te lezen is.
had volgens mij alleen te maken met een fout in de 5de dvd.

heb hem net hier ook ff hard aangezet en alle geluidssporen gebruikt maar ik hoor ook geen ruis.
heb de dvd5 gift box.
heb hem geprobeerd op een simpele cat dvd speler en een sony home cinema set.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• ViolatoR
Net ook ff uitgebreid getest, en kon ook geen ruis bekennen hoor. Op Marantz DV4300 en SR4300.

Wat betreft die TMF award ( was het trouwens niet MTV award? ) easter egg, was volgens mij die met Jack Black en z'n cockring :p

fotoblog

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ViolatoR schreef op 21 november 2003 @ 11:53:
Net ook ff uitgebreid getest, en kon ook geen ruis bekennen hoor. Op Marantz DV4300 en SR4300.

Wat betreft die TMF award ( was het trouwens niet MTV award? ) easter egg, was volgens mij die met Jack Black en z'n cockring :p
nee dat was in deel 1 ;)
deel2 : http://www.thedigitalbits...wers4disca.html#easteregg

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:05

4POX

Everybody is wired

Misschien offtopic ?

Wat is wijsheid.. De drie extended versies downloaden. Of bestaat er kans dat er misschien een 3 films in a box extended versie gaat komen.

En wanneer kunnen we de derde extended versie verwachten in de winkel. Is dat ook weer in November ?

AKA Rinkel weblog

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:34

KingCrash

Angry Rabbit

4POX schreef op 21 november 2003 @ 11:57:
Misschien offtopic ?

Wat is wijsheid.. De drie extended versies downloaden. Of bestaat er kans dat er misschien een 3 films in a box extended versie gaat komen.

En wanneer kunnen we de derde extended versie verwachten in de winkel. Is dat ook weer in November ?
Dus dan krijg je 3x 5 dvd's in a box.. Ik zou de prijs wel van die set willen weten

Angry Rabbit

• ViolatoR
Dat het op de EE van deel 1 was dat weet ik :)

fotoblog

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

KingCrash schreef op 21 november 2003 @ 12:03:
[...]

Dus dan krijg je 3x 5 dvd's in a box.. Ik zou de prijs wel van die set willen weten
dan zal het eerder 3x4 dvd's worden denk ik.
bij de eerste zat in ned. de 5de dvd er ook niet bij.
en de 5de dvd van deel 2 hoort toch echt bij het beeldje :)

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:34

KingCrash

Angry Rabbit

chucky666 schreef op 21 november 2003 @ 12:09:
[...]

dan zal het eerder 3x4 dvd's worden denk ik.
bij de eerste zat in ned. de 5de dvd er ook niet bij.
en de 5de dvd van deel 2 hoort toch echt bij het beeldje :)
dat is waar, maar evengoed maar een dvd-wisselaar kopen..
3x3 uur en een beetje, dat is best lang kijken.

Angry Rabbit

Verwijderd

We kunnen 3e versie van TLOTR augustus 2004 verw8en en november 2004 ligt de extended versie in de winkel Grtz Gideon

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:15

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb ook de Limited Edition (5 DVD's, beeldje). Heb zojuist eens goed geluisterd, geluid flink hard... geen ruis te horen.

't Is trouwens wel de UK-release.

Iemand nog wat info over die zogenaamde persfout waar A-Film het over heeft? Is dat echt zo en indien zo - betreft het alleen de NL release?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Ohhh, man die DVD is alweer vet. Ik vraag me dus ook zwaar af of er een trailer van ROTK opstaat, want die wil ik dus echt wel erop hebben hoor!!!! op die van FOTR stond deze van TTT, dus MOET nu ook de ROTK op TTT EE staan !!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik schijn dus echt de enige te zijn met een ruisend exemplaar....

Een vriend van mij zou hem vandaag ook kopen. Ik zal zijn box dit weekeinde eens proberen.

Ik heb mijn exemplaar vannacht nog eens met de koptelefoon beluisterd en kom nog steeds tot dezelfde conclusie.

Tot zover allemaal bedankt voor de reacties. Het blijft voor mij de beste film aller tijden.

Ik hou jullie op de hoogte.

Verwijderd

Heej...

ik las op de site van Ro-disc dat er minder exemplaren zijn uitgeleverd door problemen met de productie van de film op de dvd? misschien wel geluids problemen? idee voor je misschien?

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

@Dutchmanx: probeer je discs eens in een andere DVD speler, waarschijnlijk ligt het aan je apperatuur. Als er verschillende audio tracks zijn probeer ze allemaal uit..

@Robszombie: Zie een stuk naar boven, daar staat uitgelegd wat er aan de hand is.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50

ralfbosz

xm create bosz -c

4POX schreef op 21 november 2003 @ 11:57:
Misschien offtopic ?

Zoals het er nu voor staat komt er geen verzamelbox uit...

Gewoon bij een MM deel 1 & 2 voor 35 euro p/s halen dus...

rm -r *

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:05

4POX

Everybody is wired

35 per stuk.. Wak

Dat is anders dan de 49 die veel winkels vragen..

* 4POX werkt even zijn verlanglijstje bij :P

AKA Rinkel weblog

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-08 13:39
mmedia schreef op 21 november 2003 @ 11:17:
[...]
offtopic:
Wat is die TMF-awards easter egg dan?
Het is niet van TMF, maar van de MTV 2003 Movie Awards. Het "dankwoord" voor de award wordt uitgesproken door Gollum, met de acteur die de motion captures heeft gedaan ernaast.

Je kunt de easter egg vinden op de 1e DVD bij de scene selecties: ga naar de laatste scene met de cursor en druk dan nog een keer omlaag in. Er licht dan een ringsymbool op waaronder de easter egg zit.

Overigens werd dezelfce methode gebruikt op de EE van The Fellowship. Op de andere DVD's heb ik nog geen easter eggs kunnen vinden.
Pagina: 1