Het Idee
De nieuwe dienst XSN sports is uit (www.xsnsports.com)! Nu lijkt het mij een goed idee om een competitie te maken met daarin alleen mensen van GOT.
De mogelijkheden
- Er zijn 3 opties (play style), ikzelf dacht dat het leuk zou zijn om een seizoen te creeeren. Dan speelt iedereen namelijk altijd meerdere wedstrijden. Ook een tour zou een optie zijn, met 4 verschillende toernooien. Hierover zouden we hier nog kunnen discussiëren. Verder is kan er ook een tournament worden gestart.
- Er kunnen 4, 8, 16 of 32 man meedoen aan het toernooi, afhankelijk van de mensen die zich hier gaan aanmelden.
- We moeten bepalen hoeveel tijd er tussen de wedstrijden kan zitten (keuze van 1 t/m 7 dagen). 7 dagen werd al aangegeven door enkele spelers als favoriet.
Wat heb je nodig
- XBOX Liveaccount
- Gekoppeld hotmail account
- Top spin (duh...)
- Een klein beetje tijd
Wie doen er mee?
De volgende spelers hebben al aangegeven om hier aan mee te willen doen;
GOT Nick - XBOX Live Tag - Ranking
• Impact99 - Impact NL - ??
• MaScH - MaScH - 253
• -ET- - Vebulid - 9993
• -SaveMe- - Gakkie - 2200
• Maniakje - Maniakje - 18036
• Semmy
Ik wil ook meedoen
Wil je meedoen aan dit toernooi laat het dan weten via dit topic of via e-mail (maikelschipper@hotmail.com)
Maar ik wil vertellen hoe goed mijn mannetje/ vrouwtje is
Overige vragen van Top Spin kunnen gewoon gesteld worden in het originele Top Spin topic van AudiRS4 --> [rml][ XBOX] Top Spin[/rml]
Tot Slot
Hoop ik dat er veel Tweakers zijn die mee willen doen en dat dit een begin is van vele toernooien die georganiseerd gaan worden!
De nieuwe dienst XSN sports is uit (www.xsnsports.com)! Nu lijkt het mij een goed idee om een competitie te maken met daarin alleen mensen van GOT.
De mogelijkheden
- Er zijn 3 opties (play style), ikzelf dacht dat het leuk zou zijn om een seizoen te creeeren. Dan speelt iedereen namelijk altijd meerdere wedstrijden. Ook een tour zou een optie zijn, met 4 verschillende toernooien. Hierover zouden we hier nog kunnen discussiëren. Verder is kan er ook een tournament worden gestart.
- Er kunnen 4, 8, 16 of 32 man meedoen aan het toernooi, afhankelijk van de mensen die zich hier gaan aanmelden.
- We moeten bepalen hoeveel tijd er tussen de wedstrijden kan zitten (keuze van 1 t/m 7 dagen). 7 dagen werd al aangegeven door enkele spelers als favoriet.
Wat heb je nodig
- XBOX Liveaccount
- Gekoppeld hotmail account
- Top spin (duh...)
- Een klein beetje tijd
Wie doen er mee?
De volgende spelers hebben al aangegeven om hier aan mee te willen doen;
GOT Nick - XBOX Live Tag - Ranking
• Impact99 - Impact NL - ??
• MaScH - MaScH - 253
• -ET- - Vebulid - 9993
• -SaveMe- - Gakkie - 2200
• Maniakje - Maniakje - 18036
• Semmy
Ik wil ook meedoen
Wil je meedoen aan dit toernooi laat het dan weten via dit topic of via e-mail (maikelschipper@hotmail.com)
Maar ik wil vertellen hoe goed mijn mannetje/ vrouwtje is
Overige vragen van Top Spin kunnen gewoon gesteld worden in het originele Top Spin topic van AudiRS4 --> [rml][ XBOX] Top Spin[/rml]
Tot Slot
Hoop ik dat er veel Tweakers zijn die mee willen doen en dat dit een begin is van vele toernooien die georganiseerd gaan worden!
[ Voor 17% gewijzigd door Masch op 26-11-2003 19:38 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!