<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25
Je zou kunnen gaan shoppen op de HCC. Soms wil dit soort materiaal tegen redelijke prijzen aangeboden worden.
Verder zou je misschien bij Compaq wat meer (moeten) kunnen vinden, maar ik moet toegeven dat het een oerwoud aan informatie is op die site.
Soms staan dit soort gegevens in de (online) manuals bij de spare-part dingen.
Verder zou je misschien bij Compaq wat meer (moeten) kunnen vinden, maar ik moet toegeven dat het een oerwoud aan informatie is op die site.
Soms staan dit soort gegevens in de (online) manuals bij de spare-part dingen.
Senile! Senile Oekaki
Als het oranje lampje brandt is dat gewoon het teken dat het ding dood is, net als bij een normale computer voeding, die dood kan gaan. Enkele zou er een theoretische mogelijkheid zijn dat het aan de zelftest electronica ligt, verwacht maar niet dat je daar snel aan kunt sleutelen, en los op de kop tikken zal ook lastig worden, of het zit hem dus in het voedingsdeel zelf, waaraan je enkele met veel keenis van zaken dingen kunt repareren... Zoek gewoon 2e hands zo'n voeding
Ok iig bedankt voor de reactie's ik zal nog wel eens een paar extra zoekpogingen wagen op de compaq/hp site en eens kijken of ik met mijn matige kennis van elektronica misschien iets kan vinden wat kappot is in dat ding.
<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25