[winxp] wil niet op starten na instalatie

Pagina: 1
Acties:

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04 20:23
Ik was weer van plan om deze middag format c: te doen aangezien het een enorme tering zooi was op de c: schijf

Dus ik ging windows xp instaleren en alles liep voorspoedig todat ik aan het einde als windows xp opstart en je dat welcome scherm krijgt de boel vastliep.

ik heb al 4x opnieuw windows xp gereinstalt zonder succes ik heb ik losse kaarten er uit gekickt (geluidskaart, ide controller ). veilige modus blijk ik wel in te kunnen komen maar na rebooten nog steeds hetzelfde probleem :'(

dank bij voorbaat :)

zie sig voor spec

[ Voor 3% gewijzigd door Icingdeath op 20-11-2003 21:18 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De boel vastliep.
Wat bedoel je daar exact mee ?

Kan je nog wel inloggen of lukt dat ook niet? Beweegt de muis nog? Kan je nog uitloggen?

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

defecte xp cd ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Icingdeath
elevator schreef op 20 november 2003 @ 23:16:
De boel vastliep.
Wat bedoel je daar exact mee ?

Kan je nog wel inloggen of lukt dat ook niet? Beweegt de muis nog? Kan je nog uitloggen?
muis beweegt niet meer inlog scherm krijg ik ook niet meer.
Mijn broertje had hem een paar dagen geleden ook nog gebruikt en toen deed hij het wel :)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:36
het zijn ook altijd die broertjes die alles slopen he ;)

Strava

• Icingdeath
kickje
Na de bios te hebben gereset start windows weer op. :)
maar ik heb nu het volgende probleem.

na zoon vijf minuten of als ik een online virus scanner op start krijg ik een venster dat windows binnen een minuut word afgesloten en dat venster kan niet wegklikt worden :(

Verwijderd

Virus

opstarten in safe mode en scannen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

JelleStoel,

Zoals ik ook al aangaf eerder in dit topic is het belangrijk dat je zoveel mogelijk relevante, maar ook exacte informatie geeft.

"een venster" hebben we eigenlijk niets aan. Wat staat er in dat venster? Wat kunnen we met dat venster? Gebeurt het ook als je je PC niet op internet connect (eg: je trekt je netwerk kabel uit)?

Die exacte foutmelding die je krijgt, heb je daar al eens op gezocht?

Probeer echt *altijd* zoveel mogelijk relevante informatie te geven - zonder informatie kunnen wij niets anders dan gokken :)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

JelleStoel schreef op 21 november 2003 @ 19:41:
kickje
Na de bios te hebben gereset start windows weer op. :)
maar ik heb nu het volgende probleem.

na zoon vijf minuten of als ik een online virus scanner op start krijg ik een venster dat windows binnen een minuut word afgesloten en dat venster kan niet wegklikt worden :(
msblaster symptoom...

even de rpc service van 'restart computer' op 'restart service' zetten en daarna rustig de patches eroverheen halen

[ Voor 3% gewijzigd door freddifish op 21-11-2003 22:01 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Icingdeath
sorry elevator dat ik zo vaag uitleg maar hij geeft aan dat de rpc service is gestopt en daardoor moet rebooten binnen een minuut

freddifish: hoe verander ik de rpc service van restart computer naar restart service ik heb al gekeken bij ms config :)
onder opstarten zie ik de service msblast.exe

edit: ik heb het al gevonden configuratie scherm - services :)

Bedankt ik denk dat ik het probleem nu heb opgelost, nu snel virus scanner er over heen gooien :)

[ Voor 32% gewijzigd door Icingdeath op 21-11-2003 22:26 ]

Pagina: 1