Toon posts:

Casemods: waar onderdelen te bestellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb sinds kort een nieuw systeempje en ik wil mijn case gaan modden (2 extra 120mm fans, plexiglas window, neonlampjes, temp display etc.)

Kan iemand me vertellen waar ik de benodigde onderdelen kan bestellen? Ik heb al wat rondgekeken op diverse sites, maar de meesten hebben geen 120mm fans.

Tips zijn dus welkom :)

Verwijderd

Gaat ik ook doen :)

Heb 3 fannetjes bij conrad van 60x60mm besteld met ijzeren antivingereringevallen ervoor :) Neon lamp haal ik bij de makro, plexiglas had ik nog en temp. display kan je ook bij conrad krijgen.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ned-cool.nl heeft Sunon fans (60, 80, 92, 120 mm)...

OC-Shop.nl heeft Delta fans (70, 80.. erhm geen 120 geloof ik?).

Gamma had toch een dremel-kloon in de aanbieding voor erhm f 69,00?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Heb al bij oc-shop gekeken, ze hebben geen 120 mm fans daar.

Verwijderd

tja en een neon lamp bij een scooter of auto zaak, temp display bij Gamma ofzo en plexi glas ook bij de Gamma(waar de gamma al net goed voor is)
he maar op Oc-shop zie ik ook geen 12 x 12 coolers staan hoor.
en anders moet je ff op Ned cool kijken.

Verwijderd

Wat moet zo'n drempel eigenlijk kosten ?
En voor welke fan te kiezen, delta of sunon ??

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
een DREMEL...

ik weet niet echt hoe duur ze zijn, maar ze zijn wel erg handig. je kan 'm ook nog voor veel andere dingen gebruiken, als je maar voldoende hulpstukjes hebt...

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:58
je moet es kijken op www.2cooltek.com
Dit is een winkel die veel goedkoper is als de nederlandse en bovendien hebben ze daar meer. LCD schermpies voor temp, veel soorten fans, Baybus etc....
Pagina: 1