• moffermn
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01-2025
Hallo,

ik heb 1 week geleden de PBAudioKey128MB Gekocht
Afbeeldingslocatie: http://common.packardbell.com/ItemPhotoDwn/audiokey2.jpg
^^ Die dusmaar nu heb ik het volgende probleem.

nadat mijn batterij leeg was heb ik een natuurlijk een nieuwe moeten kopen. ik heb die batterij er een dag erna er in gedaan. nu start ik het apparaatje op en en krijg nu een error:
ERROR REFORMAT INTERNAL MEDIA WITH en de rest is onduidelijk.
En als ik de hardware in me computer doe dan installeert ie um zoals gewoonlijk maar daarna kan je niks meer doen (start menu loopt vast en windows verkenner wilt niet meer mee werken) en op me audiokey blijft hangen op READING

nu heb ik de laaste drivers van PB geinstalleer maar daar schiet ik ook nix mee. en formatteren kan ik ook niet!!

Verdere Info:
Windows XP

ik hoop hier mee genoeg geinformeerd te hebben hartelijk bedankt alvast

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:22
Tja, als windows XP crasht als je hem erin stopt kun je daar zeer weinig mee doen. Ik weet niet of je windows 98 drivers hebt, maar je zou het eens op een andere PC met 98 kunnen proberen, dan krijg je iig niet het probleem dat Microsoft drivers en PB drivers niet goed samen kunnen werken.

Ik weet niet hoe het met de linux ondersteuning van dit ding zit, maar als hij hetzelfde werkt als alle USB sticks die ik tot nu toe gezien hebt zou je gewoon knoppix kunnen booten (linux distro die volledig van cd start) en daarmee kunnen proberen dat ding te benaderen.

Wat natuurlijk ook nog een oplossing is als hij pas 1 week oud is: Ermee terug gaan naar de winkel ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 20:34
toch erg risicovol, Packard Bell

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:22
Maurice schreef op 20 november 2003 @ 21:38:
toch erg risicovol, Packard Bell
Ik zou zelf iid geen Packard Bell kopen, maar deze reply is toch wel een beetje erg lichtzinnig imo. Packard Bell's werken prima, totdat je er extra hardware e.d. gaat inbouwen, dan gaan ze meestal problemen geven.

Nu weet ik niet of jij je USB stick vaak verbouwt, maar ik iig. niet.

En al is het een Packard Bell, hij zou gewoon moeten werken natuurlijk :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is meer GT related :)

Hence de schop Opslagmedia & I/O Controllers > Gadget Talk

Verwijderd

Probeer de vraag is te stellen op http://www.packardbell.nl/support/node263.asp , ik had de PB Audio Key 2 ook gekocht, maar heb hem zo snel mogelijk terug gebracht. Soms viel hij gewoon uit, en voor 100 euro kan je wel wat beters kopen.
Pagina: 1