Hallo,
ik heb 1 week geleden de PBAudioKey128MB Gekocht

^^ Die dusmaar nu heb ik het volgende probleem.
nadat mijn batterij leeg was heb ik een natuurlijk een nieuwe moeten kopen. ik heb die batterij er een dag erna er in gedaan. nu start ik het apparaatje op en en krijg nu een error:
ERROR REFORMAT INTERNAL MEDIA WITH en de rest is onduidelijk.
En als ik de hardware in me computer doe dan installeert ie um zoals gewoonlijk maar daarna kan je niks meer doen (start menu loopt vast en windows verkenner wilt niet meer mee werken) en op me audiokey blijft hangen op READING
nu heb ik de laaste drivers van PB geinstalleer maar daar schiet ik ook nix mee. en formatteren kan ik ook niet!!
Verdere Info:
Windows XP
ik hoop hier mee genoeg geinformeerd te hebben hartelijk bedankt alvast
ik heb 1 week geleden de PBAudioKey128MB Gekocht

^^ Die dusmaar nu heb ik het volgende probleem.
nadat mijn batterij leeg was heb ik een natuurlijk een nieuwe moeten kopen. ik heb die batterij er een dag erna er in gedaan. nu start ik het apparaatje op en en krijg nu een error:
ERROR REFORMAT INTERNAL MEDIA WITH en de rest is onduidelijk.
En als ik de hardware in me computer doe dan installeert ie um zoals gewoonlijk maar daarna kan je niks meer doen (start menu loopt vast en windows verkenner wilt niet meer mee werken) en op me audiokey blijft hangen op READING
nu heb ik de laaste drivers van PB geinstalleer maar daar schiet ik ook nix mee. en formatteren kan ik ook niet!!
Verdere Info:
Windows XP
ik hoop hier mee genoeg geinformeerd te hebben hartelijk bedankt alvast