[gezocht] (soort van) WinSCP maar dan met remote move

Pagina: 1
Acties:

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:11

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
Leuk programmaatja dat WinSCP hoor, maar ik zou erg graag vanuit windows het bestandsysteem van m'n linux bak grafisch willen beheren. Dus ook bestanden moven.

En dat bestanden moven kan dus niet. Ja je kan twee schermen van winscp openen. En dan remote panel naar remote panel (op het andere scherm) draggen en droppen. Maar dan kopieert ie het eerst naar de lokale machine om het vervolgens weer te gaan uploaden.

Verder is er nog een soort oplossing met een custom command. Deze werkt op zich, alleen niet lekker.
Deze custom command duurt natuurlijk lang als je grote bestanden gaat moven. En dan komt winscp met een server timeout (:?). Goed de server timeout verhogen dus. Nou die kan niet hoger dan 99 sec (stom) en de instelling wordt niet bewaard.
Je kan de foutmeldingen ook onderdrukken. Maargoed dat werkt ook niet echt handig he.

Ik heb trouwens ook een plugin van total commander geprobeert. Maar deze ondersteunt het moven tussen twee remote "panels" ook niet. Dan gaat ie een rename doen, en niet een move.

Verder heb ik nog het programma FAR geprobeert. Dat is een soort van norton commander in een dos boxje. Dit programma wordt namelijk genoemd op de site van WinSCP. Maar ook FAR, met winscp als plugin, gaat eerst naar een lokaal temporary bestand kopieren om het vervolgens weer te gaan uploaden.

Mocht er dus niets blijken te zijn dan gebruik ik de custom command van winscp wel, maar het liefst heb ik dus wat anders. Het liefst een grafisch iets waar ik gewoon lekker kan draggen en droppen :)
alvast bedankt ;)