Toon posts:

ie 6 geen download venster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met internet explorer.
Als ik iets wil downloaden dan opent er geen venster maar opent er een nieuwe pagina met de link naar de file erin en een symbooltje, verder niks.
Opslaan als werk wel?
Ik heb de search gebruikt en kwam iemand met hetzelfde probleem tegen, maar dat werd niet opgelost hieonder de link
Bestand downloaden met Internet Explorer

Ik heb nog een klein iets na een update moet ik in winxp steeds op mijn naam klikken terwijl de pc hiervoor gewoon doorstarten omdat er maar 1 naam staat

Verwijderd

Topicstarter
mag hem nu na 2 dagen wel even omhoogschoppen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 20:00:
Ik heb een probleem met internet explorer.
Als ik iets wil downloaden dan opent er geen venster maar opent er een nieuwe pagina met de link naar de file erin en een symbooltje, verder niks.
Opslaan als werk wel?
Ik heb de search gebruikt en kwam iemand met hetzelfde probleem tegen, maar dat werd niet opgelost hieonder de link
Bestand downloaden met Internet Explorer

Ik heb nog een klein iets na een update moet ik in winxp steeds op mijn naam klikken terwijl de pc hiervoor gewoon doorstarten omdat er maar 1 naam staat

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je dit ook al geprobeerd?

De link die jij geeft daar staat wel degelijk een oplossing in die voor die TS werkte:
Ik heb even alles in deze key weggegooid:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Plugins\Extension
en vervolgens bij Configuratiescherm->Software->Microsoft Internet Explorer 6 ... gekozen voor 'Herstellen' en het werkt weer prima!

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je download probleem: geldt dit voor bestanden met alle extensies? Of bv alleen .exe? Zo ja kijk hier eens.

Je inlogprobleem: configscherm > gebruikersaccounts > de manier waarop ... > het welkomstvenster ... moet uitgeschakeld zijn.
offtopic:
beetje laat...

[ Voor 18% gewijzigd door Mike Jarod op 22-11-2003 14:34 ]

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-05 21:35
Heb je een popupkiller?
Ik heb dit probleem gehad omdat ik per ongeluk m'n download venster had geblocked :D

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Verwijderd

Topicstarter
Ja ging wat fout, omdat ik dat van die aanmelding verwijderen wou, omdat ik dat al gevonden had.
Maar ik heb in software staan internet explorerQ824145 en als ik dat aanklik krijg ik ongeldig inf bestand
Heb geen poup killer alleen adware geinstald

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 14:38 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 november 2003 @ 14:36:
Ja ging wat fout wou dat van die aanmelding verwijderen omdat ik dat al gevonden had
Maar ik heb in software staan internet explorerQ824145 en als ik dat aanklik krijg ik ongeldig inf bestand
:? ... Wat bedoel je nu precies?

Ik vermoed dat je het over het toevoegen of verwijderen van software hebt?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 22 november 2003 @ 14:38:
[...]

:? ... Wat bedoel je nu precies?

Ik vermoed dat je het over het toevoegen of verwijderen van software hebt?
klopt
Je hoort geloof ik ook de mogelijkheid om te herstellen te krijgen maar ik krijg die fout melding

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

Mischien niet de meest populaire oplossing hier in software algemeen, maar wellicht is het een idee om een mozilla variant als firebird te gebruiken?
die hele browser is waarschijnlijk kleiner dan de updates die IE nodig heeft de komende 2 maanden En is ook nog eens sneller en netter, daarnaast is hij onafhankenlijk van het OS en dus kunnen vreemde foutjes als deze minder snel door een ander pakket veroorzaakt worden.

op mozilla.org kun je hem downen.

openkat.nl al gezien?

Pagina: 1