Koptelefoon stekkertje weer stuk 8)7

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04
Ik heb een paar weken geleden de

Philips HS810

Afbeeldingslocatie: http://www.design.philips.com/imgs/user/4.2.0.0_design_awards/hs810_img.jpg

gekocht, geluid is mega, hij zit wel iets minder fijn als mijn oude koptelefoon maar dat maakt niets uit, wat de bass kwaliteits is super.

Alleen vandaag merkte ik dat het draadje niet meer zo stevig in het stekkertje zat :'( dus hij kraakt af en toe het geluid valt weg etc.

Is dit nog te maken, ik ben zwaar pistt off, deze koptelefoon was 30 euro en nu kan ik er al niets meer mee.

Mijn vorige was een Philips SBC HS500, dat ding heb ik meer als 6 jaar gehad en werkte altijd uitstekend, totdat hij ook bij dat stekkertje kapot ging :/

Doe ik er lomp mee, nee..

BlaBlaBla

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Breng hem terug, er zit grantie op! Ander kun je altijd nog solderen...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:13

w0w

Garantie :?
Je zou kunnen overwegen de kant waar de draadjes de koptelefoon binnen komen, open te maken. Waarschijnlijk is daar ergens een slecht contactje, opnieuw solderen en klaar is de spreekwoordelijke Kees.
Maar ik zou toch eerst optie één proberen

• Strider
Het probleem is, ik heb de bonnetjes nog wel, maar de doos is weg.

BlaBlaBla

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat maakt niets uit, de verkoper moet je een werkend product leveren, met of zonder doos. Ze moeten dat accepteren! Ze kunnen niet verwachten dat de mensen jaren jang dozen gaan bewaren, die ze later zelf toch weggooien.

[ Voor 32% gewijzigd door voodooless op 20-11-2003 20:11 ]

• Strider
Dat wel, maar de verkoper weet ook wel dat dat een gevoelig punt is, dus ik zie hem neit zo gauw zeggen hier heb je een nieuwe.

Maar ik zal het eens morgen proberen.

BlaBlaBla

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat is dan het probleem van de fabrikant, moeten ze het maar beter fabiceren! Laat je niet te snel wegsturen. Na 3 weken mag zoiets echt niet kapot gaan, zeker niet als je er geen gekke dingen mee doet. Bovendien is de verkooper verplicht aan te tonen dat jij het anders moedwillig kapot hebt gemaakt (dat geld de eerste 6 weken). Dat is vrijwel niet mogenlijk, dus ruilen die handel.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Als het na al de eerdere suggesties nog niet opgelost is,je kan die plugjes los kopen, het ziet er dan misschien iets minder c00l uit, maar je kan er vrij gemakkelijk zelf een aansluitingtje voor maken, mits je technische bent :P

|>

• M14
  • Laatst online: 31-07 12:11

M14

Als er een breuk bij de stekker zit, dan is dit zeer makkelijk te maken!!

Gewoon een 3,5mm jackplug kopen, de 3 aders er aan solderen en je bent klaar :).
Zo'n stekkertje kost echt geen ruk. Voor een paar euro ben je klaar :)

Indien je er echt geen lompe dingen mee hebt gedaan, en het ding is amper een maand oud, dan heb je recht op garantie. Dan zullen ze er ook niet moeilijk over doen denk ik.

Indien ze je geen garantie geven, wat met sterk lijkt, is zelf een stekker er aan solderen de oplossing. Als je in de buurt woont wil ik het nog wel voor je doen :) (omg. Budel / Eindhoven).

[ Voor 46% gewijzigd door M14 op 20-11-2003 20:36 ]

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ehm..
geluid is mega, hij zit wel iets minder fijn dan mijn oude koptelefoon maar dat maakt niets uit, wat de bass kwaliteits is super.
Ik weet niet wat je onder super verstaat, maar dit ding weet niet wat bass is. Ik moest de lage tonen zwaar omhoog EQ'en om ze hoorbaar te maken. (Teamgenoot van mij heeft 'm altijd mee naar school.)

Ontopic: garantie krijg je vaak niet bij dit soort defecten, maar je kunt het allicht proberen. Anders moet je 'm er af knippen en er een custom plug aanmaken, of een nieuwe kopen. KOSS KSC-55 heeft goed geluid met bass. Nadeel is dat 'ie open is. KSC-35 zit er minder mooi uit maar is afaik wel dicht.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Wat een onzin! Absoluut een garantiegeval, echt zeker weten. En die doos heb je zeker niet nodig voor garantie hoor. Het bonnetje is genoeg. De winkelier zal wel beweren dat je er hard aan hebt getrokken ofzo, maar dat kan iedereen natuurlijk zeggen. Niet accepteren dat hij je weer weg stuurt.
Pagina: 1