'ommodden' van reacties

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 15:54
Ik weet niet helemaal of ik hier goed zit, maar ik wil even een ballonetje opgooien. Soms zijn er reacties die bijvoorbeeld op +2 grappig staan, maar vrij serieus bedoeld.

Die zijn dan wel +2 waard (en weer niet +3) maar je kan ze niet ommodden naar Interresant.

Het is een beetje een feature request, ik weet dus niet of het goed zit en eerder gevraagd is, want ik zou hier geen naam voor kunnen bedenken :P . Maar ik vraag me af of zo iets kan, dus de 0 Interresant enz... Om dus iets van 'type' te veranderen. Ik kom het namelijk wel vaker tegen.. En dan mod ik ze nu dus met een + 1 erbij, maar vaak is dat iets teveel van het goede :)

Hoe zit dat?

|>

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

De tag veranderen kan niet door normale users gedaan worden, daar zijn PM of admin tools voor nodig, en je kunt je voorstellen dat de werklast onnuttig hoog zal zijn indien het 'ommodden' op hun bordje terecht zou komen.

Ik zie de discussies al komen:
nee, dat moet interessant zijn, nee, ik vind het inzichtvol :X 7(8)7
etc.

Ik begrijp je wens heel goed, maar je kunt je voorstelen dat iets dergelijks niet bovenaan het prio-lijstje staat :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• simon
Dat is inderdaad duidelijk, maar anderzijds zou het het TMF forum wel wat activer maken ;)

of we maken gewoon iedereen met meer dan 90 modpunten PM :P

[ Voor 26% gewijzigd door simon op 20-11-2003 19:20 ]

|>

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Ja, en dan kan GOT nog wat nieuwe Mods inhuren om die boel in de gaten te houden zeker. ;)
offtopic:
I’ve come to talk with you again

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Imho maakt de tag niet zoveel uit. Iets inzichtsvols is vaak ook intressant, of andersom. Verder modden we afaik om scores recht te trekken, en niet om tags goed te zetten :) (dan kan je dus een 3 informatief ommodden naar 3 inzichtvol door 3x -1 overgewaardeerd te doen en daarna 3x +1 inzichtvol 8)7. Als je LM of PM bent, that is ;))

• simon
G33rt schreef op 20 november 2003 @ 19:25:
Imho maakt de tag niet zoveel uit. Iets inzichtsvols is vaak ook intressant, of andersom. Verder modden we afaik om scores recht te trekken, en niet om tags goed te zetten :) (dan kan je dus een 3 informatief ommodden naar 3 inzichtvol door 3x -1 overgewaardeerd te doen en daarna 3x +1 inzichtvol 8)7. Als je LM of PM bent, that is ;))
En dan moet je eerst die functie nog weten te vergaren ;)

offtopic:
Because a vision softly creeping

|>

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dan moeten er 2 dropdowntjes komen als je wilt modden op de FP: 1 met de tag, en 1 met de punten.

Eigenlijk wel een goed idee, alleen gaan de modpunten er dan wel heel hard doorheen bij de 'gemodereerd met een andere naam'.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• simon
Resistor schreef op 20 november 2003 @ 19:41:
Dan moeten er 2 dropdowntjes komen als je wilt modden op de FP: 1 met de tag, en 1 met de punten.

Eigenlijk wel een goed idee, alleen gaan de modpunten er dan wel heel hard doorheen bij de 'gemodereerd met een andere naam'.
Het hoeft niet eens een extra dropdowntje te zijn, maar 0 Inzichtvol bijvoorbeeld.. :)

|>

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32

Eigenlijk helemaal geen goed idee, dan gaan mensen voor de lol een +1 'Flame' uitdelen of een -1 'Interessant'. Je kan natuurlijk er wel voor zorgen dat sommige tags niet gecombineerd mogen worden met sommige punten, maar dan krijg je nog meer verwarring.

Ik ben het met G33rt eens dat tags niet zo heel veel uitmaken, aangezien iets interessants ook iets inzichtsvols kan zijn en vice versa :) En die paar tags die fout staan, maar wel een goede score hebben maakt niet echt veel uit toch?

The devil is in the details.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Waarom niet 2 soorten modpunten dan toekennen?

offtopic:
Left it’s seeds while I was sleeping

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• simon
Neobahamuth schreef op 20 november 2003 @ 19:46:
[...]

Waarom niet 2 soorten modpunten dan toekennen?

offtopic:
Left it’s seeds while I was sleeping
Daar doel ik dus op met mijn 0 [tag] om zo de tag om te bouwen, dus dat komt er dan tussen, maar niet bij elke, dus geen 0 flame of 0 ondergewardeerd :)
offtopic:
And the vision that was planted in my brain...

|>

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Simon schreef op 20 november 2003 @ 19:50:
[...]

Daar doel ik dus op met mijn 0 [tag] om zo de tag om te bouwen, dus dat komt er dan tussen, maar niet bij elke, dus geen 0 flame of 0 ondergewardeerd :)
offtopic:
Mwah, lijkt me een hoop moeite voor weinig resultaat. :)
Uiteindelijk is moderatie een ordeningsmechanisme. Lezers kunnen zelf hun niveau kiezen en het is de bedoeling dat de kwaliteit van de reacties die ze dan te zien krijgen, daar een beetje mee overeenkomt. Zoals al eerder gezegd is de hoogte van de score daar dus maatgevend voor. De tag is meer een extra stukje info, zodat de moderatie een extra stukje motivering mee krijgt. Het is dan niet puur een plusje of een minnetje, maar met dat éne woordje kun je ook nog een beetje aangeven op grond waarvan dat gebeurt.

Als een score echter goed is en de tag niet helemaal juist, dan lijkt me dat niet voldoende reden om er erg veel moeite in te stoppen om dat recht te trekken. Je kunt naar mijn idee die tijd beter besteden aan het rechttrekken van draden waar onjuiste scores zijn uitgedeeld, of aan het zoeken van ongemodde reacties. :)
Naar mijn idee ligt de nadruk dus op de score en is de tag maar een bijzaak van ondergeschikt belang, omdat de tag niet zo zeer een ordenende functie heeft.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Simon schreef op 20 november 2003 @ 19:50:
offtopic:
Still remains
Within the sound of silence.

Maar om een duet te zingen is TMF misschien niet de meest geschikte plaats jongens. ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Simon schreef op 20 november 2003 @ 19:28:
[...]

En dan moet je eerst die functie nog weten te vergaren ;)
wat heet vergaren? ik zeg maar zo, ik zeg maar niets :+

prachtig duet overigens, ga zo door :+

hoi Rennie :P

edit:
wot heppend to mai kwoot?

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 21-11-2003 00:01 ]

Pagina: 1