brandprogramma linux red hat 9

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45
ik wilde onder red hat nero 5.9 installen met wine maar dat lukt niet :( .heeft iemand anders een goed idee voor een linux brandprogramma(gewoon voor linux want standaard brandprogramma van red hat is nou niet echt over naar huis te schrijven :O )
alvast bedankt
mzzl,arvid

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
k3b lijkt het meest op Nero (imho)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

AlterEgo schreef op 20 november 2003 @ 19:20:
k3b lijkt het meest op Nero (imho)
Dan moet je toch wel KDE hebben... of niet?

Heb het nooit kunnen draaien door deps probs :(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:46
DeMoN schreef op 20 november 2003 @ 19:22:
[...]

Dan moet je toch wel KDE hebben... of niet?

Heb het nooit kunnen draaien door deps probs :(
Met Fedora heb ik daar geen problemen mee. Ik heb GNOME, maar k3b werkt gewoon mee. Helemaal mooi is dat KDE en GNOME hetzelfde (bluecurve) theme hebben. Ik Debian had ik dan het standaard GNOME theme met Keramik als ik k3b draaide, zag er niet uit. Maargoed, het kan dus wel. Zolang je maar kdelibs hebt geïnstalleerd, zou het moeten werken. En natuurlijk wat andere dependencies, maar het werkt zonder problemen.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Sorry hoor, maar als jij het verdomt om te zoeken, zoals we je in de NOS policy - updated 01/04/03 aanraden, dan zijn wij te lui om je een antwoord te geven..

Slotje.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.