edit:
Wat happent to mij topic titel? Geloof dat ik in het verkeerde venstertje de rest heb getypt
Wat happent to mij topic titel? Geloof dat ik in het verkeerde venstertje de rest heb getypt
Hoe maak je in php een goed systeem om op een pagina een menu te laten zien. Zodra je op een menu item klikt de pagina info (titel + inhoud) en eventueel een submenu te laten zien?
De manier waarop ik dit nu doe werkt niet zoals ik het wil.
Ik haal namelijk met een while lus het menu op:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| include ('dbconnect/dbconnect.php'); $result = mysql_query("SELECT menutitel FROM pages"); //zet om in variabelen while($r=mysql_fetch_array($result)) { $menutitel=($r["menutitel"]); echo "<p><a href='index.php?menutitel=$menutitel' target='_self'>$menutitel</a></p>"; } |
Maar als ik nu het submenu voor een menu item op wil halen krijg ik dat dus niet onder de gewenste menu optie.
Sub menu ophalen voor een menu optie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| if ($submenu = "yes") { $result = mysql_query("SELECT submenu FROM subpages WHERE menutitel= '$menutitel'"); while($r=mysql_fetch_array($result)) { $submenu=($r["submenu"]); echo "<p><a href='index.php?submenu=$submenu' target='_self'>$submenu</a></p>"; } |
Hoe pak je zoiets aan ??
Zo als ik het nu doe werkt niet want ik kan het submenu niet onder de menu optie plaatsen....

[ Voor 15% gewijzigd door ViNyL op 20-11-2003 18:48 ]