Toon posts:

Toshiba Libretto 70CT, scherm snelheid ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan deze laptop krijgen voor een mooi prijsje.
Alleen nu is mijn vraag wat de respons snelheid van dat tft scherm is wat op die laptop zit.

Zou je een 3d spel op kunne spelen/video kijken of zal daarvoor het scherm veelste traag zijn ?

Hier de specs van dat ding,
http://www.easysoft.com.lb/easysoft/70ct1.htm
http://bjassociates.com/70.htm

Verwijderd

eerlijk gezegd zou het qua scherm wel lukken, specs van de lappie zijn niet heel top, ikzelf zou het niet proberen, maar als je hem voor een leuk prijsje kan krijgen, ja, waarom niet, als je hem goed onderhoud zou je wel aardige games erop kunnen spelen, maar ik denk niet dat je streaming vid. kan bekijken, hetzij van een dvd of een divx.

maar je kan het natuurlijk altijd proberen hé

Verwijderd

Topicstarter
mmh, dan is die mischien best wel intersant ^^.

Dan kan ik daarmaa leuke olds school 3d spellen op spelen waneer ik in de trein zit.

Ik heb ooit eens een pentium 120Mhz toshiba laptop gehad en daarop kon ik mpeg 1 flimpjes op afspelen res 352*288. Alleen dat scherm was nogal erg traag :-(.

Hopelijk is het scherm van dit ding beter, ik wacht wel af wat de eigenaar er over het scherm zegt.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een 70CT maar speel er geen games op , hij is trouwens erg makkelijk te overclocken naar 200 Mhz dan kun je hem ook als mp3 speler gebruiken.

Onthoud wel dat de onderdelen erg duur zijn als je ze al kunt vinden, heb de accu (2600 Ma/h) in duitsland moeten bestellen (ebay) en de wireless nic via ebay in de USA en een 10 GB hd via marktplaats op de kop getikt.

Verder is het een cool hebbeding.
Als je er niet al te veel voor moet betalen en de accu nog een beetje goed is zou ik het zeker doen.

Verwijderd

Topicstarter
De accu die er bij zit is wel brak.
Maar ik heb hier toch een hoop lion cellen liggen dus daarmee moet het wel goed komen. Desnoods laad ik dan de accu dan maar op met een losse lader.

Alleen wat is de kwalitiet van het schermpje, is het wel snel genoeg om een flimpje op te kunne kijken (40 á 50ms) ?
Veder ben ik benieuwd hoe je hem heb overgelockt, op een pentium 200MX kan je makelijk mpeg1 video afspelen ^_^.

De eigenaar wilt er 120 voor hebben maar 100 euro zal wel moeten lukken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 23:26 ]

Verwijderd

heb hem zelf niet overclocked maar als je een search doet op lobretto overclocking op google kom je genoeg sites tegen (het is een kwestie van 2 draadjes solderen)

voor 120 euro zou ik hem denk ik ook wel nemen want ze zijn wel redelijk in trek dus als hij niet bevalt hebje hem ook zo weer voor hetzelfde bedrag verkocht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 23:25:

Veder ben ik benieuwd hoe je hem heb overgelockt, op een pentium 200MX kan je makelijk mpeg1 video afspelen ^_^.
check http://www.fixup.net/tips/l70200.htm Heb hem net geclocked op 166 Mhz en loopt stabiel, 200 durf ik niet aan omdat die koevoet soldeerbout van me niet bij die kleine eilandjes kan komen maar om ff op je eerste vraag terug te komen ik zal straks meteen even die playback van dat schermpje testen. Als ik meer weet hoor je het.

Update:

heb een filmpje bekeken en zag er prima uit. ff wat specs.

video format: divx 4.12 coded
audio format: mpeg layer 3 @ 32 kbs
Resolutie: 320 X 176
rate : 12.5
audio : 22.50 hz mono
size 142 MB

Dit was het enige filmpje dat ik had maar zag er full size prima uit.

succes,

Satai

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 21:32 ]

Pagina: 1