Kabelinternet van @Home is hier gedeeld via een router, heeft altijd prima gewerkt. Maar sinds kort issie de kluts kwijt.
Voorheen kwam ik altijd in het router-instellingenmenutje dmv. http://192.168.2.1/ in te typen in Internet Explorer. Maar als ik dat nu doe zegt ie "Cannot find server, the page cannot be displayed enz". Oftewel de PC herkent de router niet meer.
Ik kan het IP van de router ook niet meer pingen in DOS-command.
Netstat geeft geen verbinding aan.
Ipconfig geeft geen DNS en geen Default Gateway, en IP momenteel zelfs 0.0.0.0 en Subnetmast ook 0.0.0.0. Ik kan het IP niet renewen.
Ik heb de stroom er al afgehaald, router gereset enz enz, maar router blijft onzichtbaar. Alle bedrading zit goed.
Heb ook al geprutst met LAN Properties -> Configure -> Advanced -> Media Type en verschillende dingen geselecteerd (stond eerst gewoon op Hardware Default), maar niks helpt.
Ik heb al gespit in andere topics maar ik kon dit specifieke euvel niet vinden.
Kan iemand mij helpen, ik ben geen gevorderde LAN-techneut helaas.
Voorheen kwam ik altijd in het router-instellingenmenutje dmv. http://192.168.2.1/ in te typen in Internet Explorer. Maar als ik dat nu doe zegt ie "Cannot find server, the page cannot be displayed enz". Oftewel de PC herkent de router niet meer.
Ik kan het IP van de router ook niet meer pingen in DOS-command.
Netstat geeft geen verbinding aan.
Ipconfig geeft geen DNS en geen Default Gateway, en IP momenteel zelfs 0.0.0.0 en Subnetmast ook 0.0.0.0. Ik kan het IP niet renewen.
Ik heb de stroom er al afgehaald, router gereset enz enz, maar router blijft onzichtbaar. Alle bedrading zit goed.
Heb ook al geprutst met LAN Properties -> Configure -> Advanced -> Media Type en verschillende dingen geselecteerd (stond eerst gewoon op Hardware Default), maar niks helpt.
Ik heb al gespit in andere topics maar ik kon dit specifieke euvel niet vinden.
Kan iemand mij helpen, ik ben geen gevorderde LAN-techneut helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 17:51 ]