Met of zonder mayonaise?
Anybody got a clue??
Met of zonder mayonaise?
Hoi.
Het is niet toegestaan om je topic binnen 24 te kicken. Dat is trouwens voor niets nodig ook, aangezien je topic 24h zichtbaar blijft binnen de topic-list.
Daarnaast heeft jouw topic niet zozeer iets met P&W te maken, en zullen de mensen van Software Algemeen je beter kunnen helpen.
Daarnaast kan je misschien ook eens dit lezen: Quickstart
P&W -> SA dus.
Het is niet toegestaan om je topic binnen 24 te kicken. Dat is trouwens voor niets nodig ook, aangezien je topic 24h zichtbaar blijft binnen de topic-list.
Daarnaast heeft jouw topic niet zozeer iets met P&W te maken, en zullen de mensen van Software Algemeen je beter kunnen helpen.
Daarnaast kan je misschien ook eens dit lezen: Quickstart
P&W -> SA dus.
https://fgheysels.github.io/
Door Boudi - Thursday 20 November 2003 17:09
Door Boudi - Tuesday 25 November 2003 21:26
Tja het kan natuurlijk aan mij liggen.... Maar als dit binnen 24 uur is
Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup
Vandaar ook dat ik 5 dagen heb gewacht... lijkt me wel voldoende toch?
Met of zonder mayonaise?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Sub IsTieLeegOfNiet()
If Selection.Cells(1).Range.Characters.Count > 1 Then
MsgBox "Niet leeg!"
Else
MsgBox "Leeg!"
End If
End Sub |
[ Voor 14% gewijzigd door KingRichard op 26-11-2003 09:44 . Reden: Iets mooiere methode ]
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
KingRichard: sorry voor mijn late reactie, ik kon het nu pas testen... maar dit stukkie code doet inderdaad precies wat ik moest hebben... thnx alot!!!
Met of zonder mayonaise?
Er is toch zo contest voor Mods? Ik nomineer deze toch wel voor bloeper van de maand.Andre-85 schreef op 25 november 2003 @ 22:31:
[...]
[...]
[...]
![]()
Tja het kan natuurlijk aan mij liggen.... Maar als dit binnen 24 uur is
Pagina: 1