Toon posts:

Internet BelBericht banner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom krijg ik op iedere pagina die reclame te zien?

'k heb adsl (van de kpn ja) dus ze weten van te voren al dat ik niet geintresseerd ben (immer mijn lijn is nooit bezet)

Is het zoveel moeite om een lijst met Ipreeksen op te geven aan mensen die adsl van jou gebruiken?

Heb ik tenminste niet iedere keer een groene telefoon in mijn beeld.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hm, wat ik van Daniel ergens had gelezen was dat alleen mensen met dial-in oid in hun hostname die banner kregen. Dat zal bij jou dan ook wel het geval zijn. En het kan ook een goed idee zijn om even je cookiesettings na te kijken, of je bijvoorbeeld wel 3rd-party cookies accepteert.

Heb je dit trouwens op de FP of op het forum?

Verwijderd

Topicstarter
Harm schreef op 20 november 2003 @ 17:15:
Hm, wat ik van Daniel ergens had gelezen was dat alleen mensen met dial-in oid in hun hostname die banner kregen. Dat zal bij jou dan ook wel het geval zijn.
Nope, er staat iets heel anders in mijn hostname
En het kan ook een goed idee zijn om even je cookiesettings na te kijken, of je bijvoorbeeld wel 3rd-party cookies accepteert.
Hij blokkeert standaar 3rd-p cookies
Heb je dit trouwens op de FP of op het forum?
Both.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 17:19:
[...]

Nope, er staat iets heel anders in mijn hostname

[...]

Hij blokkeert standaar 3rd-p cookies
Dat laatste kan er in ieder geval voor zorgen dat je die ad meerdere keren ziet omdat dan niet bijgehouden kan worden hoe vaak en wanneer je hem al gezien hebt. Waarom het niet goed gaat dan met die ad weet ik niet, waarschijnlijk zit er dan toch iets in je hostname of in je IP dat ervoor zorgt dat je binnen de doelgroep valt. Ik heb die ad in ieder geval nog nergens (thuis en school) gehad en van anderen weet ik ook niet dat het fout is gegaan.