USB thumbdrive niet in explorer

Pagina: 1
Acties:

• Korneel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb een thumbdrive op USB 2.0, 256 mb. nou heb ik gister deze gebruikt om het een en ander te kopieren, echter tijdens het verplaatsen kreeg ik in Win98SE een foutmelding, dat ie niet kon schrijven, doorgegaan en uiteindelijk werkt alles prima.

Nu steek ik het apparaatje weer in mijn laptop (Win XP home) en ik krijg wél de melding dat hij een USB apparaat heeft gevonden. maar ik zie hem dus niet staan in mijn explorer.
Iemand ENIG idee hoe dit komt en zo ja, hoe ik dit kan verhelpen.
Hij werkt ook niet meer op mijn 98 bak.

Er staat best belangrijke shit op. :'(

.... i just wanted a cool glowing thingy...

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat ie het in win98 niet doet ligt volgens mij eraan dat 98 niet de benodigde drivers heeft.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Duw dat ding eens in een andere USB poort en kijk eens of het dan wel werkt. De mijne geeft daar soms ook wel eens problemen (met name onder XP op de klote bakken van school).

• Korneel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05-2022
fsfikke schreef op 20 november 2003 @ 16:58:
Dat ie het in win98 niet doet ligt volgens mij eraan dat 98 niet de benodigde drivers heeft.
In win 98se werkt het prima, die drivers had ik allemaal al geregeld. Hij word nu nergens meer gezien als schijf, das het probleem.

Andere USB poort ook geprobeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Korneel op 20-11-2003 17:01 . Reden: reactie erbij gezet ]

.... i just wanted a cool glowing thingy...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Als je hem weer in die win98 machine, kan je nog steeds er dan alles vanaf lezen?
Mogelijk is de data er niethelemaal goed op gekomen icm een caching-probleem (windows doet dan of alles goed gaat, maar achter je rug om gaat het fout).

Anders misschien weer een keer formateren, dan zijn vaak veel problemen verholpen. Wel eerst je data eraf halen op de win98 machine. :)

Senile! Senile Oekaki