JUNO-2 Kapot, waar laten maken?

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Mijn JUNO-2 Is stuk. Een aantal toesten(B2 en B3) werken helemaal niet meer. En anderen(Bes2 en Csis5) spelen altijd hard uit terwijl je ze zacht indrukt. Ze reageren niet meer op vingergevoeligheid. Iemand enig idee of ik dit zelf op kan lossen of dat ik er mee naar een speciaal adresje moet?

Ben bang dat het me veel geld gaat kosten als ik hem wegbreng namelijk.

• MauriX
Niemand die weet waar ik het over heb? Het is de Roland JUNO 2. Muziekmakers onder ons kennen hem wel.
Afbeeldingslocatie: http://www.smalltownmusic.com/home/keyboardstack/juno2.2.jpg

Verwijderd

Probeer Patch Audio eens in Elburg:
0525-680034, Muziekapparatuur electr reparatie Patch Audio

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 07:04
Ik had zoiets met mn roland workstation.. daar was het echter maar een kwestie van wat lucht erdoorheen blazen, kwam door stof op contactjes, maar als het over hele klavier is denk ik dat het idd wat dieper zit. Denk idd dat het je veel geld gaat kosten, maar je kunt altijd naar een zaak gaan en uitleggen en vragen en hoeveel het zou kosten enzo..

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• MauriX
Ik ben ook bang dat het niet met luchtdruk opgelost zal zijn. En omdat het een (gouwe) ouwe is ben ik bang dat erg duur word. Ik gebruik hem nu voornamelijk om Reason in te spelen en dat is erg lastig als je steeds geen toetsen hoort...

Verwijderd

Je kan toetsen los bestellen. Die aftertouch zal ook met je toetsen te maken hebben. Bel Roland Nederland eens. Ik neem aan dat je dat spul zo los kunt bestellen. Ik had met mijn Juno2 ook een keer een aantal probs die ik heb laten verhelpen bij de lokale muziekdealer.
Succes.
Pagina: 1