Verwijderd

Topicstarter
Dit is te lezen op de site van www.mp3cdspeler.nl:

Wij raden u aan deze speler op dit moment niet te bestellen. Xclef Korea is geheel uitverkocht en het is onduidelijk wanneer wij een nieuwe zending binnen zullen krijgen. Deze 20GB versie is niet meer leverbaar, deze wordt vervangen voor een 30GB versie. Aan de speler veranderd verder niets.

Afwachten dus!

Verwijderd

Heb ik ook gelezen, ik heb hem dinsdagavond besteld maandagavond hebben ze mij een mailtje gestuurd dat ze rond de 27e een nieuwe levering verwachten.
Ben benieuwd of ik nu nog 1 krijg?

Mailtje naar mp3cdspeler.nl is al onderweg

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:17

Christiano007

Ich bin der champion

Bij mmport hebben ze hm nog wel (kreeg gisteren nog een mailtje van ze dat hij weer voorradig was).

Ter land, ter zee en in de kroeg

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 10:11

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Christiano007 schreef op 20 november 2003 @ 17:11:
Bij mmport hebben ze hm nog wel (kreeg gisteren nog een mailtje van ze dat hij weer voorradig was).
offtopic:
Klopt. Ik heb er overigens nog eentje van Mmport liggen, gefactureerd en alles. Is niet opgehaald door de geïnteresseerde klant en ligt een beetje zielig te zijn.

Denk dat ik hem maar door-verkoop. Misschien is terugsturen ook een optie...

Anyway - nieuwe model wordt 30 GB? Dan zal er binnenkort ook wel een 60 GB-versie komen, anders wordt het verschil tussen de 30 GB- en de 40 GB-versie weer te nihil om het prijsverschil te rechtvaardigen.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Verwijderd

hoelang zou het voor nederlandse winkels duren om ze te krijgen?
Wat zou de prijs worden?

Ik heb nu nl een bestelling van 20 gig bij mp3cdspeler staan, die kunnen m waarschijnlijk niet meer leveren, maar kmoet even snel beslissen wat ik wil anders is mmport straks ook uitverkocht, dan moet ik sowieso wachten

Verwijderd

:9 :9 Ik heb hem maandag bij mp3cdspeler besteld en de dag daarna in huis. Dat is mooi geluk hebben, nu heb ik hem nog met sinterklaas

Verwijderd

Topicstarter
Bij www.advancedmp3players.co.uk is de 30Gig al te bestellen als pre-order voor de prijs van de 20Gig!
Pagina: 1