Toon posts:

Stickertjes Videokaart fan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of deze los te krijgen zijn? Als je je fan olied, dan is dat kreng vaak met geen mogelijkheid (op doeie lijm na dan) vast te krijgen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
wat voor stickertjes bedoel je

Verwijderd

Topicstarter
In het midden van de fan, waar je de naaimachine olie in doet (zilverkleurig, waar bijvoorbeeld het merk op staat).

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kan je daar niet gewoon een stukje tape voor gebruiken, ik iig niet dat er een winkel is die dat los verkoopt

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ooit eens gedacht aan stukkie plakband ofsow 8)7 Dat werkt iig altijd
bij mij als ik olie hebt gemorst |:(

Verwijderd

Het oppervlak goed vet en smeervrij maken en een stukje McGuyver tape (dat stugge zilveren plakband) doet wonderen.
Je bedoelt Duct-tape.
Nee, want dat is een merknaam ®(tm) en ik bedoel dat je elk gewenste (budget) variant kan nemen - bijvoorbeeld van Hema, Praxis etc. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 12:20 ]

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 04:09:
Het oppervlak goed vet en smeervrij maken en een stukje McGuyver tape (dat stugge zilveren plakband) doet wonderen.
Je bedoelt Duct-tape.

Ik maak meestal schoon met isopropanol (isopropylacohol) en een niet pluizend stoffen doekje.

Meh ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2003 @ 04:26:
ik heb een oude Aopen Geforce 2 GTS en die fancooler bromde ook, ik ging naar een winkel voor een nieuwe fan en daar hadden ze um niet. van die winkel hoorde ik iets over 1 druppel olie in het midden van de fan. als je de ronde sticker weghaalt die OP de fan zit, zie je de ballbearing zitten en daar dus 1 druppel olie (had nog naaimachineolie-druppelaar liggen), knoei je toch dan goed de rand schoonmaken waar de ronde sticker op zat en terugplakken met secondenlijm en niet knoeien met de lijm. nou ik had zoiets van waarom niet? tis toch een ouwe bokke kaart.

nou hij bromt niet meer en is stukken stiller. :Y)

het heeft bij mij prima geholpen....... :*)
dit kan je herlezen op Radeon 9800 Pro Fan stopt soms/

gwoon de ronde sticker goed droogmaken, ook al gaat ie daardoor helemaal niet meer plakken, mijn ervaring is dat die sticker na 1 keer losgemaakt te hebben gwoon niet meer goed plakt. gebruik je bisonkit lijm of zo dan duurt het veel te lang voor ie droog is. dus secondenlijmdruppelaar en NIET knoeien aub. snel de sticker erop en niet meer aanraken of corrigeren of je zit eraan vast. hoe zuiniger je bent met secondenlijm hoe beter..... overigens hoef je niet perse dat sticker te gebruiken, stuk goed plakkende plakband is ook goed hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2003 04:23 ]

Pagina: 1