Toon posts:

shareaza files veder downloaden met bittorent?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

weet iemmand hoe je files die je voor een deel heb gedownload veder kan downloaden met bittorent? Ik weet dat het kan. Als ik bij shareaza in de map met incomplete downloads kijk zie ik wel de files staan alleen nergens de .torrent terwijl die er wel zou moeten zijn ( ergens :) ).

mas

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Waarom zoek je niet gewoon op *.torrent dan? Je ziet hem dan vast wel staan hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
ja nu vind ie wel wat. Het vage is alleen, dat ook met een torrent van inet dat ze nog geen 5kbs downloaden :? . Ik heb de unofficial versie waarmee je ook die download rate kan instellen maar hij blijft zo sloom gaan terwijl mijn internet nou ook weer niet zo slecht is (zonnet family 786/128).

edit: er staat connected to 28 peers blablabla en dan total download speed 300kbs en toch krijg ik het maar met 1 a 2 kbs binnen :? 8)7 |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 22:11 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
GoT is er niet om je te helpen met BitTorrent, daar wat je daar zal downloaden niet helemaal van jou zal zijn :) (enkele uitzonderingen daargelaten)

[ Voor 14% gewijzigd door G33rt op 20-11-2003 22:27 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:31

momania

iPhone 30! Bam!

Ik denk dat je beter hier je vraag even kan dumpen, dan houden we het centraal ;)

[rml][ Shareaza] Wie gebruikt het?[/rml]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.