Ik heb een probleem met het installeren van Oracle 9i Client software op een Windows 2000 machine. Het gaat me om het installeren van Oracle ODBC drivers zodat ik een Oracle database via internet kan benaderen. Dezelfde installatie heb ik al een keer succesvol gedaan op een XP Pro machine, daar ging alles zonder problemen.
Software: Oracle 9i Client 9.2.0.1.0
Machine: Windows 2000 5.00.2195 SP4
op een Athlon XP 1800+ met 256 MB RAM.
Probleem:
Tijdens de installatie krijg ik vier keer de volgende error melding:
There was an error during loading library:
WindowsGeneralQueries
- Stop installation of all products
- Stop installation of this component only
Ik kies voor de laatste optie en de installatie gaat verder en lijkt kopieert veel bestanden, maar eindigt wel met de melding: The installation of Oracle 9i Client was unsuccessful.
WindowsGeneralQueries is zo te zien een .jar bestand, het bestaat iig wel op de harde schijf.
Ik heb al behoorlijk gegoogled en gezocht op de Oracle-site (onoverzichtelijk!
) en op GoT ook, maar kan nergens een soortgelijk probleem/oplossing vinden.
Iemand ervaring met het installeren van Oracle 9i client op een Windows 2000 machine? Of een goede tip om op een andere manier Oracle ODBC drivers te installeren?
(ps: op verzoek wil ik de log-file wel posten, maar het is een enorme lel, dus daar wacht ik nog even mee
)
Software: Oracle 9i Client 9.2.0.1.0
Machine: Windows 2000 5.00.2195 SP4
op een Athlon XP 1800+ met 256 MB RAM.
Probleem:
Tijdens de installatie krijg ik vier keer de volgende error melding:
There was an error during loading library:
WindowsGeneralQueries
- Stop installation of all products
- Stop installation of this component only
Ik kies voor de laatste optie en de installatie gaat verder en lijkt kopieert veel bestanden, maar eindigt wel met de melding: The installation of Oracle 9i Client was unsuccessful.
WindowsGeneralQueries is zo te zien een .jar bestand, het bestaat iig wel op de harde schijf.
Ik heb al behoorlijk gegoogled en gezocht op de Oracle-site (onoverzichtelijk!
Iemand ervaring met het installeren van Oracle 9i client op een Windows 2000 machine? Of een goede tip om op een andere manier Oracle ODBC drivers te installeren?
(ps: op verzoek wil ik de log-file wel posten, maar het is een enorme lel, dus daar wacht ik nog even mee
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.