Toon posts:

tft iiyama

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens ik was aant kijke naar een tft ik zag ee nhele mooie/goeie nast de die van hercules (die doe ik niet omdat ie niet echt kleurheid heeft oid) maar kwam ik hier op ! http://www.iiyama.nl/1024...itor-lcd.php?monitorid=57

er staat dan bij de specificaties : Megapixels 1.3 is dat gneoeg of wat houdt dat in 1.3 megepixel per inch ofzo ?? want anders lijkt ut me wat weinig... kan iemand mij dat even vertellen alvast bednkt!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:06

limit28

Loading.....

het is een hele goeie TFT scherm, ook om mee te gamen. met 16 ms responstijd.

1,3 betekent denk ik dat die tft in zijn geheel 1,3 megapixels heeft

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
Mega pixel is niets meer dan de horizontale resolutie maal de verticale resolutie:
1024 * 1280 = 1.310.720 pixels = 1.3 Megapixel :)

Eve char: Warock <TEST>

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-04 15:24

The.Force

*Bauer Addict

kijk voor verdere ervaringen/informatie in het 'grote' TFT/Gamen topic...

Maar ik kan je wel zeggen dat vele GoT-users tevreden zijn over dit scherm!

System Specs!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de iiyama en ben er zeer tevreden over, ik heb nog geen dvi kabel, maar dat kan het beeld alleen nog maar beter maken denk ik.

p.s. lees eerst eens je zinnen door voordat je het bericht verstuurd.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De ProLite E431S is op dit moment mijn favoriete scherm. Kan het op alle punten aanraden!
p.s. lees eerst eens je zinnen door voordat je het bericht verstuurd.
De pot verwijt de ketel....sorry, kon het niet laten. ;)

Verwijderd

Topicstarter
koraks schreef op 20 november 2003 @ 18:14:
De ProLite E431S is op dit moment mijn favoriete scherm. Kan het op alle punten aanraden!

[...]

hihi thnx, neh jk :P maarre dat is dus een goeie tft. en 1.3 megapixel is dus niet zeg maar zelfde als die kwaliteit die een 1.3 mp fototoestel heeft ? want ik schrok al :O

[edit]

jongens ik zie bij die topic gefopt door hansol topic oid dat een tft aak/altijd een dooie pixel bevat! is het nu wel verstandig om zo'n tft te kopen en btw die van me pa eerstee aldi tft kan ik zo geen odooie pixel ontdekken en ijn doet ut nog steeds vet goed. ligt het dus aan het merk of ?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 18:51 ]

Verwijderd

koraks schreef op 20 november 2003 @ 18:14:

[...]

Zo gelukkige ProLite E431S bezitter 8) vertel eens.. is het zwart van die monitor te vergelijken met dat van bijv. een iiyama vmp 510 in een schaars verlichte kamer? bijv een donkere map in ut2003?

of is bij de prolite het zwart ook niet echt zwart?

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja die "d" was wel erg dom ;). Maar over kleurechtheid; ik vind het zwart op mijn iiyama pro452(crt) toch beter, maar ik kan het niet vergelijken met de vm van iiyama. Het is daarentegen wel weer stukken beter als bij mijn acer al718 (tft).
En de kans op een dode pixel? Volgens mij niet zo heel erg groot, ik heb 2 schermen en geen dode pixel erop, maar meestal kan je dit ook wel even in de winkel bekijken.

Verwijderd

Je kunt bij iiyama een pixel garantie nemen.

Kost je iets van 50euro extra dan checken ze hem vanuit leverancier. Word door 2 gozets in donkere kamer half uur naar gestaard.
Als ze zeker zijn van geen dooie pixel dan krijg je hem met nog is 8 dagen garantie als je zelf nog en pixel ziet.

Mocht je ook maar 1 dooie pixel vinden dan word hij ingewisseld en niet bij 3 of wat het minimum aantal ook mag zijn.

Dus als je zeker wilt zijn van een dooie pixelvrijscherm :)

Weet niet of elk verkooppunt deze service levert.

Verwijderd

StephaN schreef op 20 november 2003 @ 19:06:
Ja die "d" was wel erg dom ;). Maar over kleurechtheid; ik vind het zwart op mijn iiyama pro452(crt) toch beter, maar ik kan het niet vergelijken met de vm van iiyama. Het is daarentegen wel weer stukken beter als bij mijn acer al718 (tft).
En de kans op een dode pixel? Volgens mij niet zo heel erg groot, ik heb 2 schermen en geen dode pixel erop, maar meestal kan je dit ook wel even in de winkel bekijken.
Het is wel zo goed als zwart dus?

ik vraag me af of het eigenlijk wel mogelijk is om met een kristal het licht van de backlight totaal zwart af te sluiten. 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.