Ik heb een Ati 9700Pro gekocht, echter zonder TV-out kabel. Nu had ik in mijn collectie oude hardware nog een TV-verloopstukje gevonden die er op paste.
Dit verloopstukje maakt er een coaxiale aansluiting van die ik vervolgens m.b.v.
een SCART-converter op mijn TV aan kan sluiten (Philips, dus zonder coaxiaal en/of s-video).
Echter geen beeld, al krijg ik wel de TV-out optie aangevinkt.
Mijn vraag:
- Is het kabeltje uberhaupt wel werkend, verloopt het orginele kabeltje misschien naar een s-video aansluiting, dus kan iemand mij uitleggen hoe het orginele kabeltje er uitziet?
- Weet iemand misschien het schema van deze uitgang, zodat ik zelf iets in elkaar kan solderen!
- Heeft iemand zo'n kabeltje over, zodat ik deze misschien kan overkopen?
- Weet iemand misschien waar deze kabeltje nieuw te verkrijgen zijn!?
Dit verloopstukje maakt er een coaxiale aansluiting van die ik vervolgens m.b.v.
een SCART-converter op mijn TV aan kan sluiten (Philips, dus zonder coaxiaal en/of s-video).
Echter geen beeld, al krijg ik wel de TV-out optie aangevinkt.
Mijn vraag:
- Is het kabeltje uberhaupt wel werkend, verloopt het orginele kabeltje misschien naar een s-video aansluiting, dus kan iemand mij uitleggen hoe het orginele kabeltje er uitziet?
- Weet iemand misschien het schema van deze uitgang, zodat ik zelf iets in elkaar kan solderen!
- Heeft iemand zo'n kabeltje over, zodat ik deze misschien kan overkopen?
- Weet iemand misschien waar deze kabeltje nieuw te verkrijgen zijn!?
(7 pin Mini-DIN-spec. female op de videokaart)