Toon posts:

invision powerboard, guest poll

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik op mijn site invision powerboard, nu ben ik op school bezig met een onderzoek of mensen in de toekomst een minor bedrijfskunde bij luchtbvaarttechniek willen hebben.

Het zou dus ook mooi zijn als ik een poll kan aanmaken, het probleem waar ik tegen aan loop is dat je niet kan stemmen als je guest bent, Kan dit ander??
want mensen willen niet stemmen als ze eerst moeten registreren

Ik heb het programma bekeken en heb hier geen mogelijkheid gezien.

Is het misschien mogelijk om zeg 500 accounts snel toe te voegen,

het is namelijk zo dat iedereen bij ons een account nummer heeft, bv 00200259
want dan kan ik bv 00200001 tot 00209999 toegang geven door hun nummer ook hun password te maken, tenminste dat is het plan lijkt mij in excel snel te kunnen.. maar dan??

kan iemand mij hier mee helpen?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Kijk in de code wat er veranderd als iemand zich registreert; waarschijnlijk wordt hij alleen toegevoegd in een user-tabel en een roles tabel oid.

Schrijf vervolgens een klein scriptje wat deze 2 SQL statements uitvoert, en zet deze in een loop

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 13:41
Eeeh, lijkt me nogal een zinloze actie eigenlijk ;) Op die manier kan iemand 50x stemmen, het is namelijk niet echt moeilijk om als iemand anders in te loggen ;)

Installeer gewoon een los poll dingetje en vergeet de poll uit invision als je daarvoor eerst moet registreren. Overigens is het vrij lastig om die poll een beetje eerlijk te houden als de meeste mensen vanaf school de poll invullen, de meeste poll scripts houden namelijk een lijst bij van IP's die al gebruikt zijn om te stemmen, als dit een publieke PC is dan gaat dat natuurlijk mis :) Maar goed, geen idee wat je met de resultaten wilt doen en hoe betrouwbaar ze moeten zijn.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Dit is gewoon een Invision support vraag, en de site van Invision heeft daar afdoende supportfora voor. Probeer het daar eens, we houden ons hier alleen bezig met het zelf schrijven van software :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.