Toon posts:

Printserver/switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet er iemand of er zoiets bestaat als een printserver/switch combinatie met maar 1 usb-poort en 1-lan-connector? Ik heb namelijk een aansluiting in de wand waarin m'n PC zit en aan die PC zit de printer die gedeeld is. Als mijn dochter over het netwerk wil printen vanaf haar kamer moet die PC aan. Ik zou dus eigenlijk de wanddoos willen splitten. Kan dit? (de PC's zitten via een switch met elkaar verbonden in de meterkast aan het modem)

Thankx!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat je zoek is een printserver, een klein kastje om een usb/paralelle poort met een netwerk te verbinden. Zoek even in de pricewatch naar 'printserver'.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik zoek een printserver gecombineerd met een switch die maar 2 lan poorten heeft en 1 usb poort. De switch heb ik al, daar zitten al mn pc's aan verbonden inclusief de ADSL modem. De switch die ik zoek moet dus tussen de switch en de pc/printer komen.

Verwijderd

Voor zover ik weet bestaan die niet. Zeker niet met USB. Ik zou gewoon een normale printserver kopen en die dan aan een klein 5-poorts hubje/switchje hangen :)

Verwijderd

kijk eens naar de switches van http://www.edimax.com/

Verwijderd

had die asus wl500 niet een ingebouwde usb printer server ? Tis alleen dat dat kastje nog wat meer kan, heeft namelijk ook nog 82.11g ingebouwd en router functie.

maar voldoet wel aan vraag van de ts aangezien erg geen budget genoemd wordt.
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 15:04:
Voor zover ik weet bestaan die niet. Zeker niet met USB. Ik zou gewoon een normale printserver kopen en die dan aan een klein 5-poorts hubje/switchje hangen :)
Pagina: 1