Op ene computer met Celeron 1,2 GHz en Windows 2000 Pro NL heb ik raar probleem dat ik niet heb meegemaakt op andere twee computers.
De netwerkkaart is zomaar uitgevallen. Ik heb zelfs kaart vervangen maar het probleem blijft zelfde.
Pas als ik computer opnieuw opstart werkt het weer. Het wijst duidelijk op software probleem in Windows.
In die tijd maak ik gebruik van Newsbin Pro voor downloaden.
Het is meest actieve programma daar.
Mijn vragen gaan hier om:
- heb je ook last van spontane netwerkkaart uitval?
- heb je probleem kunnen oplossen?
- hoe heb je probleem kunnen oplossen?
- wat zijn de mogelijke oorzaken die voor netwerk(kaart)uitval kunnen zorgen?
Ik vraag nu dus aan iedereen en dan ga ik onderzoek doen op de computer. Wat de resultaten zijn, geef ik meteen door.
Alvast dank. Sorry voor beperkte informatie, maar de computer zelf draait prima en aantal onderdelen zijn niet oud. Ik kijk alleen raar op dat netwerkkaart zomaar uitvalt terwijl Windows niks van merkt.
De netwerkkaart is zomaar uitgevallen. Ik heb zelfs kaart vervangen maar het probleem blijft zelfde.
Pas als ik computer opnieuw opstart werkt het weer. Het wijst duidelijk op software probleem in Windows.
In die tijd maak ik gebruik van Newsbin Pro voor downloaden.
Het is meest actieve programma daar.
Mijn vragen gaan hier om:
- heb je ook last van spontane netwerkkaart uitval?
- heb je probleem kunnen oplossen?
- hoe heb je probleem kunnen oplossen?
- wat zijn de mogelijke oorzaken die voor netwerk(kaart)uitval kunnen zorgen?
Ik vraag nu dus aan iedereen en dan ga ik onderzoek doen op de computer. Wat de resultaten zijn, geef ik meteen door.
Alvast dank. Sorry voor beperkte informatie, maar de computer zelf draait prima en aantal onderdelen zijn niet oud. Ik kijk alleen raar op dat netwerkkaart zomaar uitvalt terwijl Windows niks van merkt.