Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
PDF bouwen (let daarbij wel op de vereisten voor een voor drukwerk geschikte pdf), dat ondervangt ook het lettertype probleem, maar dan moet de drukker wel een RIP hebben die het gebruik van pdf ondersteunt (en aangezien de drukkert nog met 3.1 werkt dat dat uberhaupt nog bestáát
betwijfel ik dat, maar je kunt het allicht proberen)
[ Voor 12% gewijzigd door NijntjeRocks op 20-11-2003 14:21 ]
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!
Misschien tijd om eens naar een andere drukker te informeren ?
Ik ken er nog wel een!
Nee, zonder gekheid, 3.1 is erg oud: nog uit de tijd van systeem 6.5. Van Versie 5 naar 3.1 converteren kan waarschijnlijk niet, of zal heel beroerd gaan.
Converteren naar EPS werkt heel slecht als transport, omdat Xpress vertikt de lettertypes in de EPS in te sluiten. Lettertypen zal je dan alsnog mee moeten geven.
Wat je het best kan doen is PDF maken, of als je geen distiller hebt, gewoon een postscript file aan je drukker geven, wel even zijn PPDtje en instellingen (zoals papiergrootte en kleur) gebruiken dan.
Nee, zonder gekheid, 3.1 is erg oud: nog uit de tijd van systeem 6.5. Van Versie 5 naar 3.1 converteren kan waarschijnlijk niet, of zal heel beroerd gaan.
Converteren naar EPS werkt heel slecht als transport, omdat Xpress vertikt de lettertypes in de EPS in te sluiten. Lettertypen zal je dan alsnog mee moeten geven.
Wat je het best kan doen is PDF maken, of als je geen distiller hebt, gewoon een postscript file aan je drukker geven, wel even zijn PPDtje en instellingen (zoals papiergrootte en kleur) gebruiken dan.
[ Voor 26% gewijzigd door Witte op 21-11-2003 00:46 ]
Houdoe