Ik heb verschillende pagina's met tabellen erin. De tabellen wil ik graag in een excel sheet hebben als je op een linkje klikt. Dit lukt mij en is geen probleem ( webqueryfile uploaden), op sommige pagina's staan meerdere tabellen. De query wil ik altijd van 1 type tabel hebben dus op elke pagina heb ik deze tabel een zelfde id gegeven zodat de query niet aangepast moet worden. Nu blijft er 1 ding over de URL die moet aangepast worden, deze is op elke pagina anders.
Als ik het goed heb kun je dit met HTML op deze manier doen
De webquery heb ik in een tekst editor geopend en dit zijn een paar simple regeltjes. Nou vroeg ik mij af of ik deze regeltje in html kan zetten met een bepaalde aanroep? Zodat ik vervolgens gewoon telkens de url uit de browser kan halen. Of dat er een commando in javascript bestaat.
Kan iemand me een beetje op weg helpen. Graag in HTML of Javascript andere talen zijn geen optie. Dit omdat ik graag een standaard wil aanhouden.
Op google was ook niets te vinden, kreeg telkens php en asp enzo.
Als ik het goed heb kun je dit met HTML op deze manier doen
code:
1
| parent.location.href |
De webquery heb ik in een tekst editor geopend en dit zijn een paar simple regeltjes. Nou vroeg ik mij af of ik deze regeltje in html kan zetten met een bepaalde aanroep? Zodat ik vervolgens gewoon telkens de url uit de browser kan halen. Of dat er een commando in javascript bestaat.
Kan iemand me een beetje op weg helpen. Graag in HTML of Javascript andere talen zijn geen optie. Dit omdat ik graag een standaard wil aanhouden.
Op google was ook niets te vinden, kreeg telkens php en asp enzo.