Het probleem is dat als ik mijn pop mailtjes ophaal hij gaat kijken waar dat hij ze af moet leveren. het is een global pop connector die netjes de mailtjes bij de werknemers bezorgt. tot zover gaat het goed. Dan komt er een mail binnen van iemand die hem heeft verstuurd waar ons adress in de cc staat dan haalt hij hem wel netjes op levert hem bij de juiste mailbox af alleen NU KOMT HET.
Hij stuurt het mailtje ôôk naar alle adressen in de cc ??? Extern dus.
Ik verstuur de mailtjes door smtp van exchange, via DNS dus geen smarthost.
dns staat ingesteld bij Lan nic. 192.168.1.1 geen gateway en als forwarder staat het ip van pri.dns provider. bij adsl nic 2 staat als gateway ip_router en Dns 192.168.1.1 alle resolv's lukken en voor de rest geen problemen met dns
Hij is AD intergrated en er staat geen (.) in mijn dns. reversed werkt ook prima.
Als ik de test uitvoer binnen dns simpel query en die andere geen probleem.
Het is alleen een probleem dat hij dus als ik een mail krijg waar ik in de cc lijst sta dat hij dan naar alle andere ontvangers van de cc lijst ook nog het mailtje bezorgt.
Hij stuurt het mailtje ôôk naar alle adressen in de cc ??? Extern dus.
Ik verstuur de mailtjes door smtp van exchange, via DNS dus geen smarthost.
dns staat ingesteld bij Lan nic. 192.168.1.1 geen gateway en als forwarder staat het ip van pri.dns provider. bij adsl nic 2 staat als gateway ip_router en Dns 192.168.1.1 alle resolv's lukken en voor de rest geen problemen met dns
Hij is AD intergrated en er staat geen (.) in mijn dns. reversed werkt ook prima.
Als ik de test uitvoer binnen dns simpel query en die andere geen probleem.
Het is alleen een probleem dat hij dus als ik een mail krijg waar ik in de cc lijst sta dat hij dan naar alle andere ontvangers van de cc lijst ook nog het mailtje bezorgt.