Ik zit hier op me stage en ben hier vandaag alleen achtergelaten met o.a. als opdracht het installeren van de onboard Lan op de toekomstige server hier.
Ik weet er nauwlijks iets vanaf en nu zit ik met deze opdracht hier...
Nu ik hier ben en de server aan heb gedaan verschijnt er:
server login: root (meende dat dat het was)
Password: ******
Daarna komt er te staan:
Last login: Thu Nov 20 09:02:31 on tty1
root@ictserver root]# Wat ik hier echter moet invullen weet ik echt niet. ik was gisteren na de installatie van Linux Fedora in een grafische omgeving. KDE?!? Ik weet echt bagger weinig van linux af maar zolang ik root@ictserver root]# zie kom ik niet verder. wie kan me even vertellen hoe ik in die grafische omgeving kom?
van die search over linux word ik ook niet wijzer van... enigste wat ik weet is ls
Alvast heeeel erg bedankt.
edit!
SORRRYY!!!!! deet even hoi als onderwerp en drukte op bekijken en toen ging die hem toevoegen! iemand die ff me topic title kan veranderen? modje?
Ik weet er nauwlijks iets vanaf en nu zit ik met deze opdracht hier...
Nu ik hier ben en de server aan heb gedaan verschijnt er:
server login: root (meende dat dat het was)
Password: ******
Daarna komt er te staan:
Last login: Thu Nov 20 09:02:31 on tty1
root@ictserver root]# Wat ik hier echter moet invullen weet ik echt niet. ik was gisteren na de installatie van Linux Fedora in een grafische omgeving. KDE?!? Ik weet echt bagger weinig van linux af maar zolang ik root@ictserver root]# zie kom ik niet verder. wie kan me even vertellen hoe ik in die grafische omgeving kom?
van die search over linux word ik ook niet wijzer van... enigste wat ik weet is ls
Alvast heeeel erg bedankt.
edit!
SORRRYY!!!!! deet even hoi als onderwerp en drukte op bekijken en toen ging die hem toevoegen! iemand die ff me topic title kan veranderen? modje?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 09:58 ]