Toon posts:

[Hotmail] Blokt Hotmail Mailtje met User Root

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk zitten we met een probleem, we hebben nu bij meerdere klanten de klacht gehoord dat ze via ons electronisch bestelsysteem geen retourmail krijgen van hun bestelling (orderbevestiging) Het mailen gaat vanuit ons unix systeem met de user root, kan het zijn dat hotmail deze mail tegen houdt, op internet kom ik hier niets van tegen.
We hebben ook al gekeken of onze provider misschien de mail tegenhoudt, maar ik kan gewoon die klant mailen, dus het logische gedeelte lijkt mij nu dat de user root wordt geblokt. maar weet iemand dit misschien?

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:24

DJ

Heb je al geprobeerd om een speciale mail user te gebruiken in plaats van de user ROOT? Dan weet je het zeker.

Ik kan me voorstellen dat providers dit doen . . . alhoewel ik me afvraag of Hotmail dit ook doet.

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
In principe maakt het niet uit onder welke user je mail verstuurd.
Alleen is misschien de header van de mail dusdanig dat Hotmail het automatisch classificeert als SPAM.
In HOtmail kan je een optie instellen dat het automatisch in de junkmail-box komt. Ik dacht zelfs dat het automatisch weggegooid kon worden. Dat zal dan wel de reden zijn waarom sommige mensen de mails niet zien.

Analyseer eens een header van een verstuurde email en probeer te achterhalen waarom je mail als SPAM geclassificeerd wordt.
Je zou SPAM-Assassin er eens naar kunnen laten kijken. Die geeft netjes aan wat er allemaal mis/dubieus aan een email is.

Senile! Senile Oekaki