Forget your fears...
...and want to know more...
Edit: Bij nader inzien voor verdere afhandeling gemoved naar TMF.
[ Voor 73% gewijzigd door Cookie op 20-11-2003 09:20 ]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
de ddos komt niet uit het niets.
ik zou deze site maar eens lezen: [hmm, misschien niet zo'n goed idee]
Het is begonnen omdat dat bas taart z'n zoveelste spam message in z'n mailbox kreeg
dit was de reactie van bas:
hierna werd er een ddos uitgevoerd op bas en die twee grote weblogs.In de mailbox:
Hi,
We are currently selling 75 million email addresses for only $1000
The list is clean, deduped, and verified twice. It is over 90% deliverable and highly responsive. There are 151 files of 500,000 each. We also have sending servers that normally go for $750 to $1000 a month but if you purchase the email list your price for the sending server is only $450 a month (our cost) We can also set you up with hosting at our cost of $100 per week. We normally charge $200 a week. $ave, $ave, $ave!
Our web site is below but you can only get this offer by faxing a cover sheet with your request to 1-407-650-3437 You must include your Name, email address and contact phone number.
Thanks,
John S.
http://www.customerblast.com
Ik hou niet van spamboeren, en dat vertel ik ze graag op hun eigen manier.. Spamt u even mee? (Laat rustig een poosje openstaan, het wordt elke 5 seconden verzonden..) Scriptje is offline, na contact met de host, die er ook niets aan kan doen, en waar de mailserver bijna ontplofte..
nu is er weer als tegenreactie door bas en die 2 grote weblogs een mailbom script geopend.
[ Voor 17% gewijzigd door job op 20-11-2003 09:31 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* KeX sluit zich aan vanwege dezelfde gedachten bij het lezen van de post.Renegade schreef op 20 november 2003 @ 09:44:
Ik voel eigenlijk wel wat voor een -2 en een mailtje. Mensen opruien via t.net om een ddos uit te gaan voeren is niet echt iets wat ik grappig vind eigenlijk.
Maar om nou te gaan DDOSsen is weer te. En voor zover ik weet ook illegaal. Vandaar da'k 't ff meld...
Forget your fears...
...and want to know more...
Voor z'n topic op GoT heeft 'ie iig een dikke OW mogen ontvangen.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 05:26 ]