Illegaal zaakje?

Pagina: 1
Acties:

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
nieuws: Nog steeds veel geld te verdienen met spam
Vanaf gisteren (woensdag) is een grote groep Nederlanders samen aan het proberen de website van spambedrijf customerblast.com down te krijgen. Dat is de afgelopen uren al een aantal maal gelukt, en op dit moment werkt de site lekker stroperig
Ruikt naar georganiseerde DDOS. Niet dat ik er onsymphatisant tegenover sta (spam == :r) maar dan nog...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Aetje bedoelt dus deze posting door BBKing :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

erg triest idd, spam of niet dit hoord niet thuis op T.net

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Reactie gewijzigd en note neergezet.

Edit: Bij nader inzien voor verdere afhandeling gemoved naar TMF.

[ Voor 73% gewijzigd door Cookie op 20-11-2003 09:20 ]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:38

job

even wat extra info over deze zaak.
de ddos komt niet uit het niets.

ik zou deze site maar eens lezen: [hmm, misschien niet zo'n goed idee]

Het is begonnen omdat dat bas taart z'n zoveelste spam message in z'n mailbox kreeg
dit was de reactie van bas:
In de mailbox:

Hi,
We are currently selling 75 million email addresses for only $1000
The list is clean, deduped, and verified twice. It is over 90% deliverable and highly responsive. There are 151 files of 500,000 each. We also have sending servers that normally go for $750 to $1000 a month but if you purchase the email list your price for the sending server is only $450 a month (our cost) We can also set you up with hosting at our cost of $100 per week. We normally charge $200 a week. $ave, $ave, $ave!
Our web site is below but you can only get this offer by faxing a cover sheet with your request to 1-407-650-3437 You must include your Name, email address and contact phone number.
Thanks,
John S.
http://www.customerblast.com

Ik hou niet van spamboeren, en dat vertel ik ze graag op hun eigen manier.. Spamt u even mee? (Laat rustig een poosje openstaan, het wordt elke 5 seconden verzonden..) Scriptje is offline, na contact met de host, die er ook niets aan kan doen, en waar de mailserver bijna ontplofte..
hierna werd er een ddos uitgevoerd op bas en die twee grote weblogs.
nu is er weer als tegenreactie door bas en die 2 grote weblogs een mailbom script geopend.

[ Voor 17% gewijzigd door job op 20-11-2003 09:31 ]

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik voel eigenlijk wel wat voor een -2 en een mailtje. Mensen opruien via t.net om een ddos uit te gaan voeren is niet echt iets wat ik grappig vind eigenlijk. :/

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Renegade schreef op 20 november 2003 @ 09:44:
Ik voel eigenlijk wel wat voor een -2 en een mailtje. Mensen opruien via t.net om een ddos uit te gaan voeren is niet echt iets wat ik grappig vind eigenlijk. :/
* KeX sluit zich aan vanwege dezelfde gedachten bij het lezen van de post.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een mailbom sturen lost ook niets op, dus dat kan beter achterwege gelaten worden. Spam is iets waar we helaas toch gewoon mee moeten leven op het moment :/

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Mja, ik voel eigenlijk meer voor IP bans voor spamservers (door klantvriendelijke providers onderling geregeld) en een wereldwijde blacklist voor personen die zich met spammen bezig houden (komen simpelweg bij geen enkele provider meer binnen. Starten ze er zelf een -> blacklist range. Vinden potentiele klanten leuk >:) ).

Maar om nou te gaan DDOSsen is weer te. En voor zover ik weet ook illegaal. Vandaar da'k 't ff meld...

Forget your fears...
...and want to know more...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ach, alle vormen van wraakacties via GoT/T.net zijn ongewenst, daar hoeft het nog niet eens een DDoS-oproep voor te zijn. En dat het hier toevallig het DDoS'en van een spammer betreft maakt het nog niet minder erg, een DDoS heeft ook op de hoster (die waarschijnlijk niets kan doen, omdat de spam meestal gewoon via een dialup-account en open SMTP-servers wordt verzonden) een destructief effect.

Voor z'n topic op GoT heeft 'ie iig een dikke OW mogen ontvangen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer info @ Retecool op zwart na grote internetaanval (Webwereld)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 05:26 ]

Pagina: 1