Toon posts:

Fifa 2004 Geluid problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik had gisteravond Fifa 2004 geïnstalleerd. Alles ging goed. Maar nu is bij het hele spel (ingame+menu's) het geluid helemaal vern***t Het onhandige is dat je helemaal niks kunt instellen aan het geluid. (alleen de volume's kun je veranderen) De graphics lopen verder gewoon goed. Ik heb al met search/google naar dit probleem gezocht, maar heb geen oplossing kunnen vinden. Zijn er hier mensen met dezelfde problemen? en heb je wellicht een oplossing.

Specs:
Dell Dimension 4550
PIV 2,5 GHZ
512 RAM (pc2700)
Dell Radeon 9700TX icm met Catalyst 3.9
Turtle Beach Santa Cruz, met de Dell drivers (heb geen nieuwere/andere drivers kunnen vinden)
Win XP NL SP1

Andere spellen hebben overigens geen enkel problemen met het geluid (call of Duty, Max Payne2, Worms 3d etc etc)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net op internet dat er een patch is voor fifa. Die moet ik maar eens gaan installeren. Ik zie er niet bij staan "fixed sound problem" ofzo, maar wellicht helpt het.

Misschien iets voor mensen die ook geluid problemen hebben:
http://www.soccergaming.t...491ba53e6a&threadid=87684

http://www.soccergaming.t...did=82407&highlight=sound

edit:
ik vind het zo opvallend dat niemand anders hier op GOT geluid problemen heeft. :? Maarja,. Ik zit me net te bedenken dat mn Logitech Rumblepad wellicht de problemen veroorzaakt :?

edit:
Ik heb de hardware versnelling van mn geluidskaart lager gezet en weg was het probleem :? Beetje kansloos maarja. Ik heb geprobeerd die patch te installeren, maar hij geeft een foutmelding dat ie een bepaald bestand niet kan vinden ofzo, en dan sluit is af :? Zowel bij de US als de UK patch zelfde probleem

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 20:24 ]

Verwijderd

Ik heb FIFA 2004 gisteren geinstalleerd en ook geluids problemen ( helemaal geen geluid).
Na hardware acceleratie te hebben uitgezet had ik wel geluid.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 02:00:
Ik heb FIFA 2004 gisteren geinstalleerd en ook geluids problemen ( helemaal geen geluid).
Na hardware acceleratie te hebben uitgezet had ik wel geluid.
Ik heb dus wel geluid, maar heel stotterend :? Heel vaag, ik heb bij andere spellen helemaal geen problemen. Ik heb vandaag nog even drivers opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niet geholpen. Je zou toch denken dat ze zon spel eerst ff testen voordat je het op de markt brengt. Bij voorgaande versies heb ik nog nooit problemen gehad. Iedere keer hardware acceleratie uitzetten voor fifa is ook niet echt relax... :(

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 18:49
Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 19:49:
[...]

Ik heb dus wel geluid, maar heel stotterend :? Heel vaag, ik heb bij andere spellen helemaal geen problemen. Ik heb vandaag nog even drivers opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niet geholpen. Je zou toch denken dat ze zon spel eerst ff testen voordat je het op de markt brengt. Bij voorgaande versies heb ik nog nooit problemen gehad. Iedere keer hardware acceleratie uitzetten voor fifa is ook niet echt relax... :(
Yup, hier nog 1. Bij mijn broertjes pc dan. Zelfde probleem, een ratelend herhalend geluid. En ze zeiden nog wel dat 't aan mijn cd lag :/

Jeps, hardwareacceleratie uitzetten heeft geholpen :)

[ Voor 5% gewijzigd door benchMarc op 22-11-2003 20:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat is ati eigenlijk aan het klooien met zn drivers ik ben terug gegaan naar catalyst 3.7 en al mn problemen zijn verdwenen. De volgende keer upgrade ik niet meer zo snel, als ze zo aan het prutsen zijn

edit:
hmm, toch niet. Blijkbaar had ik de hw acceleratie nog steeds uit staan in windows. Jammer, ik was eigenlijk wel blij dat dit nu opgelost zou zijn. Ik heb Fifa er maar weer afgegooid, echt slecht dat ze zon spel niet goed kunnen testen voordat ze het op de markt brengen

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 09:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gemerkt dat ik bij alle EA Sports 2004 spellen het bovenstaande probleem :( Bij elk ander spel heb ik geen probleem, wat hebben ze daar zitten kloten bij EA Sports.. :'( Om hiervoor nou een Audigy ofzo te gaan kopen vind ik ook weer zo overdreven
Pagina: 1