Toon posts:

Devenum.dll

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de hele tijd 3x achter elkaar deze popup:

De toepassing of DLL-bestand C:/WINDOWS/Systeem32/devenum.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw instalatiediskette.

Ik heb al de zoek functie gebruikt, maar geen hits over dit probleem.

Ik heb geen opstart diskette meer liggen en kan de computer niet resetting ivm downloads.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 02:44

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

http://home.hetnet.nl/~powerflux/devenum.dll

hier's de mijne (windows xp pro met sp1)

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Verwijderd

geen hits?

Wat dacht je van deze?

En deze lijkt me wel een oplossing bieden

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 02:44

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

probeer zoiezo www.dll-files.com

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de dll van powerflux eroverheen gegooid, zal eens kijken of het heeft geholpen..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 07:37:
Ik heb al de zoek functie gebruikt, maar geen hits over dit probleem
Ik weet niet waar je dan op gezocht hebt, maar ik krijg mega veel hits en oplossingen te zien ;)
Ik heb geen opstart diskette meer liggen en kan de computer niet resetting ivm downloads.
Gewoon even in de FAQ kijken: www.bootdisk.com

En dat jij je computer niet wilt resetten omdat je aan het downloaden bent is een kwestie van prioriteiten stellen. Of je gaat je probleem oplossen of niet :)

Maar met de zoekresultaten die hier gegeven worden moet je er nu helemaal uitkomen... Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.