Ik zou graag een logboek bijhouden van de TCP/IP activiteiten op men laptop.
Ik zou dit echter gewoon willen doen via die Traceerlogboek standaard van WInXp dus niet mbv een firewall.
Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben ?
In Computerbeheer
> Systeemwerkset
> Prestatielogboeken
>Traceerlogboeken
daar had ik dan een nieuw logboekaangemaakt en enkel TCP/IP aangevinkt en wanneer ik op het PLay knopje klikte gaf ie error dat ie het boek niet kon starten
Zijn er mensen die weten hoe ik dit kan instellen ?
De bedoeling is gewoon om te kijken wie er probeerde in te loggen via het netwerk naar mij zodat je de gegevens kan zien zoals bij Gedeelde Mappen > Sessies
Als er iemand ingelogt staat op je PC zie je daar ook de gegevens van de desbetreffende persoon
Tnx in advance
PS: Had een search gedaan maar had niets gevonden
PSS: Had deze post ok gepost op WInxp forum maar daar wist niemand raad
Ik zou dit echter gewoon willen doen via die Traceerlogboek standaard van WInXp dus niet mbv een firewall.
Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben ?
In Computerbeheer
> Systeemwerkset
> Prestatielogboeken
>Traceerlogboeken
daar had ik dan een nieuw logboekaangemaakt en enkel TCP/IP aangevinkt en wanneer ik op het PLay knopje klikte gaf ie error dat ie het boek niet kon starten
Zijn er mensen die weten hoe ik dit kan instellen ?
De bedoeling is gewoon om te kijken wie er probeerde in te loggen via het netwerk naar mij zodat je de gegevens kan zien zoals bij Gedeelde Mappen > Sessies
Als er iemand ingelogt staat op je PC zie je daar ook de gegevens van de desbetreffende persoon
Tnx in advance
PS: Had een search gedaan maar had niets gevonden
PSS: Had deze post ok gepost op WInxp forum maar daar wist niemand raad