[Linux] FTP Server me FXP-Site-to-site ondersteunin

Pagina: 1
Acties:

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik heb thuis een linux bak draaien met een webserver/ftp enz enz

nu wil ik van mijn Server (Rotterdam versatel) van af mijn werk bestanden FXPen zodat dat "rechtstreeks via die twee servers gaat. Nou heb ik even lopen zoeken en ik kan het simpel weg niet vinden.

Is er wel de mogelijkheid om te FXPen onder linux? in de google search vind ik alleen maar windows tools :S

nog even voor de duidelijkheid -> ik zoek een tool (server) onder linux met FXP ondersteuning

op de tweak search vond ik niet het juiste :(

wie kan me helpen?

[ Voor 12% gewijzigd door Alpha_Mouse op 20-11-2003 01:18 . Reden: ole topics schrijven is moeilijk :P ]

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 21:40
misschien lees ik niet goed genoeg, maar in je topictitel zeg je te zoeken naar een ftpd met fxp ondersteuning, in je topic zelf zeg je te zoeken naar een ftp programma met fxp ondersteuning.

Hoe dan ook, glftpd ondersteunt fxp, en voor een client thingy zou ik even op Freshmeat.net zoeken...

ach...in een volgend leven lach je er om!

• terrapin
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Pure-ftpd ondersteunt FXP, als client is pftp een zo ongeveer de standaard onder 'l33t3' mensen.... ("pftp tanesha" op google..)

The higher that the monkey can climb, The more he shows his tail

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

Proftpd doet het ook.

AllowForeignAddress

Da's de optie waar je naar moet kijken. Maar dat is boven ook al gezegd.

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

Verwijderd

GLFtpD gebruiken, biedt standaard FXP functionaliteit en ssl encryptie. Verder kun je fxp gebruiken vanaf elke willekeurige pc die toegang heeft tot beide ftp servers, dus je hoeft niet perse een linux based ftp/fxp client te gebruiken.

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:22

Ryceck

Constants and Variables

Me adviseerd duidelijk dus Pure-FTPd, werkt als een tiet en zeer goed configureerbaar.
En simpel FXP-able te maken: AllowUserFXP = yes ;)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Pagina: 1