[Branden] Bestand van 1750 mb verdelen

Pagina: 1
Acties:

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Ik heb een Ghost bestand van +/- 1750 mb, en deze wil ik op cd's zetten, om later op een andere pc terug te kunnen zetten.
Nu heb ik dus 2 problemen, namelijk: hoe krijg ik dat bestand op 3 cd's, en later, werkt het Ghosten dan nog wel?

• Noork
  • Niet online
In Ghost kun je toch instellen hoe groot je de bestanden wilt hebben? Dan deelt hij ze automatisch op.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
je kan idd ghost bestanden spannen, en ik geloof met ghost explorer zelfs na het eigenlijke ghosten. Anders kan je ze altijd nog rarren en de size van een volume op 700 MB oid zetten. Is wel wat lastiger terug te zetten imo

• Jaguar645
  • Laatst online: 04-09 15:42
je kan vanuit ghost toch ook DIRECT op cd branden? hij zoet dan zelf verder uit op hoeveel cd's ie et doet :)

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Ik heb in Ghost geen functie gezien waar je in kan stellen dat hij 1 bestand maximaal 800 mb gaat maken. Ik heb hier Norton Ghost 2003, ik kan geweldig Ghosten, maar niet in 3 bestanden bijvoorbeeld. En als ik dat 1e bestand in 3en opsplits (hoe moet dat dan?) kan ik die dan op cd branden en daarna normaal een computer opnieuw imagen?