Toon posts:

samsung vp-d20 minidv camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf vandaag is er in de Carrefour (België) in reclame: de Samsung VP-D20 voor €399. Student (quasi-synoniem met continu faillissement) en groene leek zijnde in het videocamera-wereldje leek mij dit een prachtige opportuniteit om mijn intrede te doen hierin.
De dingen die mij weerhouden tot de aankoop over te gaan, zijn de twijfel omtrent de kwaliteit van dit toestel. Daarmee doel ik voornamelijk op battery-life, die volgens de technische fiche van de site slechts 95 minuten bedraagt met de meegeleverde standaard batterij. In verhouding met de door Sony geclaimde ultra-stamina van 12 uur is 95 minuten natuurlijk véél te weinig. Verder zijn het de technische capaciteiten zelf van het apparaat die wat twijfel zaaien...

Ziehier de informatie vanop de site: http://www.samsung.com/Pr...der_Mini_DV_VP_D20_sp.htm
en een link naar de PDF met daarin meer gedetailleerde gegevens over deze miniDV camera: http://www.samsung.com/Pr...V/files/VP-D20_VP-D26.pdf

Verwijderd

Zoeker, 77Kilo pixels
LCD scherm 112Kilo pixels.

Ik weet niet wat de standaart cama's hebben maar mij lijkt dit nogal weining.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Misschien een tipje, bij de Scheer en Foppen in NL staat een mooie Sony DV voor € 399 ipv 699, waarschijnlijk wel de moeite om even om te rijden door NL ;)

Zoek zelf de folder even online, heb 'm niet bij de hand.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
voor zover ik het kan zien op de site www.foppen.nl is het een sony digital8 camera voor €399. Meer informatie kan ik niet ontcijferen. Voorkeur gaat evenwel uit naar een 'echte' DV-camera.

edit: en met betrekking tot JC Ken's reply: die resoluties zijn van het schermpje op de camera zelf en van het zoekertje waarop ge uw oog kunt plaatsen. Dat die resolutie -relatief- laag zou liggen, lijkt mij niet onoverkomelijk, aangezien het uiteindelijke resulaat met 800.000 pixels ruim voldoende scherpte biedt om aan de PAL-vereisten te voldoen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 21:27 ]

Verwijderd

nu is deze in aanbieding :

Mini-DV-camera GR-D20EX JVC

550euro.

mischien het bekijken waard?

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 04:34 ]