[WinXP] standaard inloggen op andere computer

Pagina: 1
Acties:

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Als je met WinXP over het netwerk op een andere computer wilt kun je wel eens een loginschermpje tegenkomen, nu heb ik daar braaf mn naam + pass ingevuld en gezegd tegen WinXP; onthoudt dat voor me :( Nu log ik dus iedere keer dat ik naar die computer wil met die naam + pass in :(. Iemand enig idee hoe ik Winxp zo ver krijg dat ik met een andere user wil inloggen??? of deze standaard login weg moet gooien??

Alvast bedankt

• KC Boutiette
  • Niet online
Nee, niemand??? :'(

PS de naam van de computer (eigelijk lapdoos) veranderen is geen optie, omdat deze in een domein zit.

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 14:16

Pietertje

The Rock

Je kunt met het net use /delete commando nadat je verbonden bent met een andere computer de verbinding verbreken en aanloggen met een ander password.

Verwijderd

KC Boutiette schreef op 22 november 2003 @ 22:52:
PS de naam van de computer (eigelijk lapdoos) veranderen is geen optie, omdat deze in een domein zit.
Als jij op een domain computer zit te werken, en je navigeert naar een andere domain computer, hoor je in 1 keer door te wandelen... je bent immers al aangelogged op hetzelfde domain.

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Je moet ervoor zorgen dat op de pc waar je op wil inloggen excact dezelfde useracount en password staan ingesteld als dat je hebt op de "normale" pc, dan rammelt xp altijd vrolijk door zonder vragen, werkt hier al ruim een half jaar en ook in combinatie met win2k3

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

SantjeS schreef op 23 november 2003 @ 00:21:
Je moet ervoor zorgen dat op de pc waar je op wil inloggen excact dezelfde useracount en password staan ingesteld als dat je hebt op de "normale" pc, dan rammelt xp altijd vrolijk door zonder vragen, werkt hier al ruim een half jaar en ook in combinatie met win2k3
Dat gaat niet werken in een domein.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

disconecten, en tijdens het mappen "Connect using a different user name" klikken ?

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 23-11-2003 17:47 ]

Iperf

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:56
Download en installeer TweakUI, start 'm op, ga vervolgens naar Logon » Auto Logon. Zet het vinkje aan en vul de naam, domein en password in waarmee je wilt inloggen de volgende keer en je bent klaar :)

The devil is in the details.

• KC Boutiette
  • Niet online
Mkay, thnx mensen.... ik heb weer wat te proberen :*) En nog ff voor de duidelijkheid, dat inloggen gebeurt op een thuisnetwerk, maar de op in te loggen computer zit in een domein (TU/e) Ik kan dus niet beide computers op hetzelfde domein krijgen. Enneee... MaRc0, t gaat over inloggen op een andere computer dan je achter zit, over t netwerk. Niet standaard inloggen bij het opstarten.

[ Voor 23% gewijzigd door KC Boutiette op 24-11-2003 15:10 . Reden: Reactie op MaRc0 ]

Pagina: 1