Ja, als jij retired gaan je oude blokjes mee naar je nieuwe adres (tenzij je ook van team wisselt), en worden blokjes die na de retirement naar je oude account gaan alsnog bij je nieuwe account opgeteld.Op donderdag 07 december 2000 16:36 schreef Exterazzo het volgende:
Wat gebeurd er met blokjes die naar een geretired adres gaan?
Komen die blokjes bij het nieuwe email adres?
(blijf wel gewoon bij dpc hoor, maar op een ander emailadres)
Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje. Als er nou al een paar mailadressen zijn geretired naar een adres en ik wil dat adres ook retiren naar een nieuw mail adres. Blijven alle adressen dan nog beschikbaar? en de blokjes? En hoe zit dat met het maximum van 8?
Niemand? Ik moet dat namelijk wel weten voordat ons team strax op een ander (wat toepasselijker) adres gaat flushen.
Het wordt gewoon doorgeteld. Stel je hebt 5 emailadressen geretired in 1. En dat email adres ga je weer retiren in een ander, dan heb je er dus 7 totaal. Anders zouden subteams natuurlijk ook niet zo mekkeren over dat limiet van 8 emailadressen :)Allemaal blijven ze gewoon bruikbaar.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Das jammerOp maandag 04 december 2000 06:35 schreef ColdFusion het volgende:
Het wordt gewoon doorgeteld. Stel je hebt 5 emailadressen geretired in 1. En dat email adres ga je weer retiren in een ander, dan heb je er dus 7 totaal. Anders zouden subteams natuurlijk ook niet zo mekkeren over dat limiet van 8 emailadressen :)Allemaal blijven ze gewoon bruikbaar.
Maar hoe kan jij nou antwoorden op 4 december op mijn post van 8 december
HE IS GOD
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Hehe:) It is I. ColdFusion gives you ConFusion lol.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
K dan oude post doet me ergens aan denken 
Stel ik heb 4 addressen naar 1 geretired waaronder sdhjfytyuj@helevageprovider.fr ofsow
Nou flush ik NOOIT meer op dit addres.. kan ik het dan laten verwijderen?
\\ons subteam heeft al 8 retirements maar er kunnen er 2 a 3 verwijdert worden... Zou wel zo mooi zijn..
Stel ik heb 4 addressen naar 1 geretired waaronder sdhjfytyuj@helevageprovider.fr ofsow
Nou flush ik NOOIT meer op dit addres.. kan ik het dan laten verwijderen?
\\ons subteam heeft al 8 retirements maar er kunnen er 2 a 3 verwijdert worden... Zou wel zo mooi zijn..
Ik denk niet dat dat kan, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik weet wel dat als het erop aan lomt dat D.net het handmatig zou moeten doen zij het niet zullen doen. Dus wat dan overblijft is bij de opties van het e-mail adres dat geretired is in te loggen en dat dan niet meer te retiren, dat lijkt me de enige optie. Maar ik weet dus niet helemaal zeker of dit kan. En wat betreft de blokken die al eerder via dat eerste adres naar die ander geretired zijn, die blijven denk ik wel bij dat nieuwe adres staan.
Verwijderd
Dus als ik mijn mail adres retire dan kan ik gewoon door blijven flushen daarop en dan komen mijn blokjes automatisch bij het mail adres waar ik naartoe het "geretired"?Op maandag 04 december 2000 06:35 schreef ColdFusion het volgende:
Gregoor, je kunt niet meer bij dat account komen.
Matthijs dat klopt.
Matthijs dat klopt.
Pagina: 1