Meerdere CD's van games op DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 12:44
Ik heb een klein probleempje, met sommige spellen heb je 2 of meer CD's,
deze zou ik nou graag op 1 DVD willen zetten zodat hij gewoon in 1 stuk door installeerd.
Ik heb het al gedaan met de game SplinterCell, deze is 3 CD's.
Deze 3 CD's heb ik toen in 1 map gegooid en op een DVD gebrand.
Dit ging in 1e instantie niet werken, toen ik de naam van de DVD had gerenamed naar CD 3, toen werkte het wel.

Maar nu wil ik dit dus proberen met NFS: Underground, maar als ik de 2 cd's in 1 map gooi en deze op DVD brand, dan vraagt ie om CD 1.
Dus ik dacht ik rename de DVD naar CD1, maar dit werkt helaas niet.

Nou is mijn vraag eigenlijk, heeft iemand dit al eens geprobeerd op te lossen?
Moet je ergens iets gaan veranderen dat ie niet om CD1 vraagt maar gewoon vanaf de DVD zoekt??

Alvast bedankt

(Sorry als het niet in de juiste thread staat, maar ik zou anders niet weten waar...)

iRacing Profiel

Verwijderd

Als er een kopieerbeveiliging op zit werkt dat niet. Meestal gebeurt dat door een stukje van de CD te lezen wat niet in een bestand zit, dus dat kopieer je dan ook niet mee.

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10-2023

TakTiX

Busy@GoT

Ja ik weet niet precies hoe die installatie in elkaar zit natuurlijk, misschien werkt het al wel als je de cd's in een aparte map dondert, en vervolgens tijdens de installatie naar de andere map kan verwijzen en hopelijk dat hij dit als cd-path oplsaat in het register. Dan win je niet het feit van in één ruk installeren maar wel het wisselen van cd ben je vanaf. Maar hangt beetje af van installatie en manier van contoleren hoe het spel werkt. Lijkt me opzich een best leuke uitdaging om te proberen, jammer dat ik dat spel niet in mijn bezit heb.
In elk geval sterkte ermee

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 12:44
Ja, ik zou het ook cool vinden als het lukt :)

Maar ik heb net weer even gewoon vanaf de 2 CD's geinstalleerd,
maar als ie om CD 2 vraagt en ik doe dan die DVD erin, dan pakt ie em wel...

Dus ik hoef eigenlijk alleen van die CD 1 melding af te komen |:( ;(

iRacing Profiel

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 20:08

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Sommige games die op meer cd's uitkomen hebben op alle cd's eenzelfde file in de root staan maar dan met andere inhoud.
Daaraan herkent de install welke cd erin zit.
Als je dus eerst cd1 in dir kopieert en daarna cd2 heb je dus die file van cd2 en herkent die install hem ook als cd2.

Kijk dus even of dit ook zo is in jouw geval.

• SileX
  • Niet online
images maken met clone CD... alle images op de DVD zetten

Daemon tools installeren, en de images mounten.

• Wizzkiddy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
SileX schreef op 20 november 2003 @ 11:32:
images maken met clone CD... alle images op de DVD zetten

Daemon tools installeren, en de images mounten.
Das nou net niet de bedoeling :) we willen dus meerder games van 2 of meer cds op 1 dvd fikken om vervolgens met een nocd crack te kunnen gamen zonder extra tooltjes a la daemon tools. Ik denk dat secdrv.sys ofzo er iets mee te maken heeft... Greetz Wizz....

• SileX
  • Niet online
Wizzkiddy schreef op 20 november 2003 @ 15:25:
[...]

Das nou net niet de bedoeling :) we willen dus meerder games van 2 of meer cds op 1 dvd fikken om vervolgens met een nocd crack te kunnen gamen zonder extra tooltjes a la daemon tools. Ik denk dat secdrv.sys ofzo er iets mee te maken heeft... Greetz Wizz....
oh, zo bedoel je - je wilt alleen vanaf de DVD installeren...

OK, imagen - image uitpakken in folders, en dan de zooi branden op DVD...

Dan heeft de DVD folders met die games erin, en daarvandaan installeren.

Verwijderd

Het branden van DVDs, ook al wil je spellen branden, is eigenlijk geen vraag voor SPV. Maar de SA mods voelen er ook niets voor om dit topic daar te hebben, aangezien het niet de bedoeling is dat we met z'n allen een warez DVD gaan maken.

Er blijft maar 1 optie over: dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.