Ik heb een klein probleempje, met sommige spellen heb je 2 of meer CD's,
deze zou ik nou graag op 1 DVD willen zetten zodat hij gewoon in 1 stuk door installeerd.
Ik heb het al gedaan met de game SplinterCell, deze is 3 CD's.
Deze 3 CD's heb ik toen in 1 map gegooid en op een DVD gebrand.
Dit ging in 1e instantie niet werken, toen ik de naam van de DVD had gerenamed naar CD 3, toen werkte het wel.
Maar nu wil ik dit dus proberen met NFS: Underground, maar als ik de 2 cd's in 1 map gooi en deze op DVD brand, dan vraagt ie om CD 1.
Dus ik dacht ik rename de DVD naar CD1, maar dit werkt helaas niet.
Nou is mijn vraag eigenlijk, heeft iemand dit al eens geprobeerd op te lossen?
Moet je ergens iets gaan veranderen dat ie niet om CD1 vraagt maar gewoon vanaf de DVD zoekt??
Alvast bedankt
(Sorry als het niet in de juiste thread staat, maar ik zou anders niet weten waar...)
deze zou ik nou graag op 1 DVD willen zetten zodat hij gewoon in 1 stuk door installeerd.
Ik heb het al gedaan met de game SplinterCell, deze is 3 CD's.
Deze 3 CD's heb ik toen in 1 map gegooid en op een DVD gebrand.
Dit ging in 1e instantie niet werken, toen ik de naam van de DVD had gerenamed naar CD 3, toen werkte het wel.
Maar nu wil ik dit dus proberen met NFS: Underground, maar als ik de 2 cd's in 1 map gooi en deze op DVD brand, dan vraagt ie om CD 1.
Dus ik dacht ik rename de DVD naar CD1, maar dit werkt helaas niet.
Nou is mijn vraag eigenlijk, heeft iemand dit al eens geprobeerd op te lossen?
Moet je ergens iets gaan veranderen dat ie niet om CD1 vraagt maar gewoon vanaf de DVD zoekt??
Alvast bedankt
(Sorry als het niet in de juiste thread staat, maar ik zou anders niet weten waar...)