Toon posts:

Halo Combat Evolved kom niet meer verder..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo,

Ik heb al een tijdje het spel Halo Combat Evolved voor de PC en ik ben nu zover dat ik het helemaal niet meer weet wat te doen.

De cavonaign (Die fucked up gemaakte aliens) hebben een deur op slot gedaan die leidt naar de control room van Halo nu moet ik dus een security overide zien te vinden maar weten jullie hoe ik nu verder moet ?

Hier een Screenshot om het allemaal wat duidelijker te maken :

http://danny10.hypermart.net/Halo.JPG

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:43
Volgens mij is dat vrij in het begin, dus als ik het goed heb moet je dan terug door andere deuren en zo een omweg vinden om bij de security override te komen.
Als dit niet klopt zou je op GameFAQs.com kunnen kijken, de eerste walkthrough geeft al een mooie uitgebreide uitleg van het level waar jij in zit. Gewoon even op CTRL + F drukken en dan 'security override' intypen en je zit er :)

The devil is in the details.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je screenshot is mij heel erg onduidelijk, als je een shot had gemaakt van die deur had ik er meer aan gehad.

ALS dat dat veld is met strand buiten en voor de rest van die basissen in de bergen, dan moet je een basis verder of terug zijn.

Anders is mijn ervaring: alles is pretty straightforward, na een beetje heen en weer lopen vond ik alles wat ik moest hebben.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Helemaal terug.... Terug naar het begin waar je was begonnen, En dan doorrijden.
Krijg je een andere basis.. Daar moet je hem uitzetten.

Andersom rijden kan ook. Het is immers een eiland.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)