[meuk] Waarom geen prijzen bij shareware?

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vraag me af waarom er in de meuk-tracker geen prijzen worden genoemd bij de shareware.

Regelmatig zie ik iets wat mijn aandacht trekt, maar ik moet dan altijd weer een paar keer doorklikken voor ik een prijs kan vinden. Als de prijs in de meuktracker wordt vermeld, weet ik of ik het de moeite is om door te klikken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Het was nieteens in me opgekomen maar eik is het best wel een goed idee :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De Meuktracker was oorspronkelijk bedoeld voor freeware en open soorce programma's. Langzamerhand zijn daar ook de shareware progsels tussen gaan kruipen. Neem niet weg dat het een goed idee is, maar of het gewenst is weet ik niet :o. Probeer het eens op de devtrack.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik dacht dat er een speciale reden was om geen prijzen op te nemen. :P

Het verzoek is ingeschoten bij devtrack! (Ik denk als feature, maar dat is me niet helemaal duidelijk. :?)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:39

Qwerty-273

Meukposter

Het zou inderdaad een leuke feature zijn om de prijzen van de shareware software er bij te vermelden. Echter wordt dit ook weer lastig omdat van veel pakketen er tal van licenties zijn. voor 1, of 5 users. of server licentie en zo meer. Het lijkt me daarom niet duidelijk en overzichtelijk worden om al deze prijzen te gaan vermelden bij elke update. Echter is het misschien wel intressant om deze te vermelden bij de Productinfo die in de meuktracker is te vinden. Zoals bv. http://www.tweakers.net/meuktracker/product/35826 echter deze productinfo database zal langzaam aan worden gevult. Het is een nieuwe feature die sinds 6 november beschikbaar is en waar we als meukteam een heel plan moeten opstellen om de productinfo in te voeren.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.