Ik zoek een snelle provider die dedicated servers met veel bandbreedte aanbied. Als het kan ook onder het budget van 3.300 euro (+/- 3.900 dollar) per jaar. Op het web zijn er wel een aantal maar ik weet niet of die bedrijven nou groot en bekend zijn of maar een avontuurtje is van iemand. Het maakt mij niet veel uit of de server in Nederland of het buitenland ligt. Mijn site wordt een internationale site in 6 talen (NL, DE, ENG, TR, FR, RUS). Dus het moet in alle landen snel te bereiken zijn (veel foto's op de site).
Wat ik zoek is ongeveer het volgende:
- Minstens P4- 2 Ghz
- 512 MB Ram
- 80 GB Harddisk
- Minstens 300 GB dataverkeer per maand
De providers in Nederland bieden niet meer dan 40 tot 80 GB dataverkeer per maand voor servers en zijn meestal (zelfs) 3 keer duurder dan een provider in Amerika. Daar bieden ze zelfs servers aan met 700 tot 1200 GB dataverkeer per maand.
Kennen jullie grote, bekende, betrouwbare providers die snelle servers met veel dataverkeer bieden?
Wat ik zoek is ongeveer het volgende:
- Minstens P4- 2 Ghz
- 512 MB Ram
- 80 GB Harddisk
- Minstens 300 GB dataverkeer per maand
De providers in Nederland bieden niet meer dan 40 tot 80 GB dataverkeer per maand voor servers en zijn meestal (zelfs) 3 keer duurder dan een provider in Amerika. Daar bieden ze zelfs servers aan met 700 tot 1200 GB dataverkeer per maand.
Kennen jullie grote, bekende, betrouwbare providers die snelle servers met veel dataverkeer bieden?