Snelle provider met veel dataverkeer

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Ik zoek een snelle provider die dedicated servers met veel bandbreedte aanbied. Als het kan ook onder het budget van 3.300 euro (+/- 3.900 dollar) per jaar. Op het web zijn er wel een aantal maar ik weet niet of die bedrijven nou groot en bekend zijn of maar een avontuurtje is van iemand. Het maakt mij niet veel uit of de server in Nederland of het buitenland ligt. Mijn site wordt een internationale site in 6 talen (NL, DE, ENG, TR, FR, RUS). Dus het moet in alle landen snel te bereiken zijn (veel foto's op de site).
Wat ik zoek is ongeveer het volgende:
- Minstens P4- 2 Ghz
- 512 MB Ram
- 80 GB Harddisk
- Minstens 300 GB dataverkeer per maand

De providers in Nederland bieden niet meer dan 40 tot 80 GB dataverkeer per maand voor servers en zijn meestal (zelfs) 3 keer duurder dan een provider in Amerika. Daar bieden ze zelfs servers aan met 700 tot 1200 GB dataverkeer per maand.

Kennen jullie grote, bekende, betrouwbare providers die snelle servers met veel dataverkeer bieden?

• Zoetjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
Wat ik zou doen, maar dat zeg ik tegen iedereen voor alles met internet geloof ik.. is Demon Internet. In dit geval co-location:

http://www.demon.nl/producten/hosting/colocationkosten.html

De prijzen die je er ziet zijn hun standaard pakketjes.. Maar bel (020-5305103) of e-mail (sales@demon.nl) even met sales en vraag een offerte aan zou ik zeggen.

Met een beetje mazzal valt de prijs van de offerte binnen het budget

Greetz,

Zoetjuh

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:22
ik ken wel iemand die dat voor jou kan regelen...contact me maar even op msn t_oudeluttikhuisAThotmail.com dan leg ikw el even uit wat ik heb/weet :p

(kan hier niet zeggen ivm met dat iedereen oppeens bij me aanklopt.. heb ookicq: 74201297)

[ Voor 26% gewijzigd door Devian op 19-11-2003 19:32 ]

https://wren.co/join/Devian

• QUILIX
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Topicstarter
Zoetjuh schreef op 19 november 2003 @ 19:21:
Wat ik zou doen, maar dat zeg ik tegen iedereen voor alles met internet geloof ik.. is Demon Internet. In dit geval co-location:

http://www.demon.nl/producten/hosting/colocationkosten.html

De prijzen die je er ziet zijn hun standaard pakketjes.. Maar bel (020-5305103) of e-mail (sales@demon.nl) even met sales en vraag een offerte aan zou ik zeggen.

Met een beetje mazzal valt de prijs van de offerte binnen het budget

Greetz,

Zoetjuh
Is me te duur. In Amerika zijn ze een stuk goedkoper.

• reddog33hummer
  • Laatst online: 07-02 17:13

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Waarom plaats je de site niet gewoon in america en dan met een remote client beheren ?

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:14
reddog33hummerEn op wat voor n verbinding wil jij die hosten?
En vooral, waar wil je je server laten?

Wie vliegt er ff naar Amerika als de stroom eruit is geknald en je een harde reboot moet doen?

[ Voor 6% gewijzigd door SyS_ErroR op 19-11-2003 20:04 ]

• reddog33hummer
  • Laatst online: 07-02 17:13

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

SyS_ErroR schreef op 19 november 2003 @ 20:04:

Wie vliegt er ff naar Amerika als de stroom eruit is geknald en je een harde reboot moet doen?
Ik dacht meer aan virtual hosting zoals akai. Aangezien hij hier over een site praat als in website is het mischien niet onverstandig dit beheer uit handen te geven.

Hij praat immers dat dit soort bandbreete goedkoper in america te kunnen krijgen

[ Voor 9% gewijzigd door reddog33hummer op 19-11-2003 20:14 ]

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

Verwijderd

Ik neem aan dat je het over 3300 ex btw in het jaar hebt?

Dit is in nederland ook wel te realiseren, 1mbit aan verkeer en een dedicated server hoeft helemaal niet zo duur te zijn. Let wel goed op de servicecontracten en het netwerk!

Eventueel mag je me toevoegen op msn, ik weet hier en daar wel wat mensen.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 11:32
op www.webhostingtalk.nl kun je hieromtrend ook veel vinden..

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:39
Waarom probeer je niet een deal te sluiten met xs4all.nl? Of vuurwerk, wel duur maar zeer goed: http://www.vuurwerk.nl/ enz enz.. Zoek gewoon de grotere bedrijven uit en kijk eens goed :)

|>

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Ik heb zelf een dedicated server op co-location in A-dam.

Betaal ik € 15,- /maand voor en heb ik 25 Gb dataverkeer, voor iedere extra Gb betaal ik 1 euro.

Omgerekend komt dat dan uit op €3480,- /jaar maar voor zulke aantallen valt er vast wel een andere prijs van te maken.

(Dit is wel een prijs op basis van een eigen server)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Stewie!
  • Laatst online: 11:25

Stewie!

Keen must die!

Waar is dat dan cobra?

TS: waarom geen rackshack?

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:22
Devian schreef op 19 november 2003 @ 19:25:
ik ken wel iemand die dat voor jou kan regelen...contact me maar even op msn t_oudeluttikhuisAThotmail.com dan leg ikw el even uit wat ik heb/weet :p

(kan hier niet zeggen ivm met dat iedereen oppeens bij me aanklopt.. heb ookicq: 74201297)
de ts heeft geen interesse? want als ik het goed heb kan dit binnen je budget, ook in amsterdam...

https://wren.co/join/Devian

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:19
Cobra_Lup schreef op 19 november 2003 @ 22:19:
Ik heb zelf een dedicated server op co-location in A-dam.

Betaal ik € 15,- /maand voor en heb ik 25 Gb dataverkeer, voor iedere extra Gb betaal ik 1 euro.

Omgerekend komt dat dan uit op €3480,- /jaar maar voor zulke aantallen valt er vast wel een andere prijs van te maken.

(Dit is wel een prijs op basis van een eigen server)
Offtopic:
Kan het plaatsen van een dedicated server niet echt vinden op de site van blueyellow ...

-

• Kippenijzer
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Jammer dat de ts zijn domain en mailadres in het profile niet kloppen, ik wilde je nog een voorstel doen (Niet mijn eigen bedrijf oid :P) Eventueel kun je contact met me opnemen, mail, icq en msn staan wel in mijn profile, dan stuur ik je de gegevens wel. Nederlands bedrijf wat maatwerk levert. Ben zelf wel gewoon klant van ze, en ben er zeer over te spreken (Hoster in Noord Nederland die qua prijzen (en kwaliteit) kan concurreren met AMS-IX hosters).

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kippenijzer schreef op 19 november 2003 @ 22:58:
Jammer dat de ts zijn domain en mailadres in het profile niet kloppen, ik wilde je nog een voorstel doen (Niet mijn eigen bedrijf oid :P) Eventueel kun je contact met me opnemen, mail, icq en msn staan wel in mijn profile, dan stuur ik je de gegevens wel. Nederlands bedrijf wat maatwerk levert. Ben zelf wel gewoon klant van ze, en ben er zeer over te spreken (Hoster in Noord Nederland die qua prijzen (en kwaliteit) kan concurreren met AMS-IX hosters).
dit vind ik dus gewoon grote bullshit. Elk bedrijf wilt winst maken, en als je dus aanbiedingen zo verzwijgt dan is er iets mis. Want waarom zou je niet meer klanten willen??

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-02 20:02

NEK

Hoi,

Ik heb mijn servers hangen bij 2Fast http://www.2fast.nl/

of bekijk even het topic over hostingproviders http://gathering.tweakers...message/19244576#19244576

• Kippenijzer
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

DaMorpheus schreef op 19 november 2003 @ 23:04:
[...]

dit vind ik dus gewoon grote bullshit. Elk bedrijf wilt winst maken, en als je dus aanbiedingen zo verzwijgt dan is er iets mis. Want waarom zou je niet meer klanten willen??
Misschien omdat er geen wens is om aan kleine particuliertjes je zaken aan te bieden, maar enkel met grotere zakelijke klanten. Dit is positief, omdat je dan "klein" kunt blijven door niet met duizenden klanten rekening te houden, zo kun je ook op een persoonlijkere manier met je klanten omgaan, in plaats van telkens vragen "wat is uw klantnummer" ;) Juist door enkel met grotere klanten zaken te doen sluit je de eventuele interne problemen, omdat een scriptkiddieklant en ranizg slecht script heeft geschrenven, of een andere klant zijn dedicated bak in eigen beheer niet goed beveiligd heeft en dus een worm heeft, ook tot een minimum. Op deze manier kunnen ze gewoon de kwaliteit bieden die men van ze verwacht, in welke vorm van maatwerk dan ook.
En het zijn geen aanbiedingen, ik verwacht gewoon dat ze voor deze 3300 (ex. btw) de gewenste setup van de topic starter zouden kunnen realiseren, en wil hem daarom gewoon hierop attenderen. Als je zelf ook zakelijke intresse hebt, van enige omvang, of het nou dedicated, colocated of virtual is, laat maar horen, dan stel ik je zo met ze in contact.

Reden waarom ik zelf verder niet actief erop inga is dat eventuele kleinere klanten via mij colocation zouden kunnen gaan doen, en dat is wel pure reclame ;)

Verwijderd

Kijk eens bij www.netmastering.nl, die lui hebben afgelopen maandak Fok!Radio gestreamed met zo'n 30mbit zonder problemen.

Lees http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34990

Trouwens, je vraagt wel erg veel voor een redelijk laag budget. Beetje goede server en flinke verbinding ben je denk ik wel wat meer kwijt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 00:02 ]

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

SyS_ErroR schreef op 19 november 2003 @ 20:04:

een RIB boardje doet wonderen

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Floor-is
  • Laatst online: 23-02 22:04

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 00:00:
Kijk eens bij www.netmastering.nl, die lui hebben afgelopen maandak Fok!Radio gestreamed met zo'n 30mbit zonder problemen.

Lees http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34990

Trouwens, je vraagt wel erg veel voor een redelijk laag budget. Beetje goede server en flinke verbinding ben je denk ik wel wat meer kwijt.
31,5Mbit/s zie ik. Was me niet eens opgevallen, is wel klant van me namelijk :)

Overigens en voor de verder: Het lijkt mij alles behalve wenselijk als we van dit forum een soort afgekapte webhostingtalk maken. Aanbiedingen doen, ook al is het zo tussen de regels door is niet erg netjes IMHO.

Bericht hierboven

• killercow
  • Laatst online: 20-02 08:34

killercow

eth0

Eigenlijk moet ik je naar webhosters.nl sturen dus bij deze maar ik denk dat ik ook zeker een mooie oplossing kan bieden via mijn bedrijf.

servers en colocation ruimte en bandbreedte zijn allemaal redenlijk goedkoop te krijgen dus kun je het beste iemand zoeken die je kan helpen ZONDER een vervelende en langdradige helpdesk enzo.

[ Voor 5% gewijzigd door killercow op 20-11-2003 13:23 ]

openkat.nl al gezien?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zoals de tekst onder je post al zegt: SPAM :(

En bah, een helpdesk. Bedrijven met een helpdesk vetrouw ik al helemaal niet 8)7 heb je helemaal gelijk in joh!

[ Voor 57% gewijzigd door Stewie! op 20-11-2003 13:15 ]

Verwijderd

voor 3000 euro per jaar kan je volgens mij overal terecht met 300gb traffic.

kijk eens op leaseweb.nl, servers.nl, azera.nl etc

• killercow
  • Laatst online: 20-02 08:34

killercow

eth0

Je begrijpt best wat ik bedoel met een helpdesk die verveld en traag is, namenlijk onkundige mensen, lange wachttijden en alleen maar helpen volgens het boekje OOKAL is er voor de klant een betere en snellere oplosing die net zo veel of minder inspanning kost voor de helpdesker.

De tekst onder m'n post lijkt me inderdaad een pure aanbieding, maar daar is nog nooit een probleem van gemaak.

openkat.nl al gezien?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:13
Topicstarter, een topic over hosting hoort in IT.

Daarnaast bestaat 90% van de replies in dit topic uit aanbiedingen, puur uit eigenbelang. SPAM dus. Hierom gaat dit topic op slot.

De topicstrter mag eventueel een nieuw topic starten in IT. Maar dan wel met minimaal de volgende onderdelen in de startpost:
- Duidelijk aangeven dat spam niet gewenst is
- Laten zien wat je zelf gevonden hebt, dus welke kanidaten je hebt geselecteerd. Er is veel te vinden op de verschillende hostings-vergelijk-sites.
- Laten weten wat er mis is met de hosters die je afkeurt. Bijv. rackshack.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.