Toon posts:

Flash presentatie *.SWF fullscreen laten openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al,

Er word geen gebruik gemaakt van een HTML pagina wnat het gaat om een stukje flashpresentatie vanaf een cd-rom.

Nu gaat het erom dat ik mijn *.SWF fullscreen wil laten openen en dus niet [ctrl] +[f] hoeft te doen, want het moet makkelijk in gebruik zijn voor mensen.

Dit is dus een opdracht voor school en dat hele ding gaat helemaal goed maar ik heb geen idee hoe die *.SWF file fullscreen te laten openen.

Want op alles wat ik zoek gaat het in combinatie met HTML ... en dat hoeft dus niet want het is niet voor internet bedoeld

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Dat kun je doen met een keyframe in combinatie met de het Actions-gedeelte van Flash. Daarmee kun je scripten.

Ga in de Flash Help zoeken naar "fullscreen" en je vind precies wat je nodig hebt.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 23:23
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar in Swish doe je het met Add Action->Fs Command->Fullscreen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alvast, effies zoeken of ik het kan vinden ....

U hoort straks weer ... :)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:19

Reptile209

- gers -

Volgens de help van Macromedia Flash MX (keyword: Fullscreen :)) moet je in je frame (of aan een knop, jouw feestje...) de volgende actie toevoegen:

code:
1
fscommand("FullScreen", "True");

Zo scherp als een voetbal!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

fas.avclip.FullScreen

TRUE/FALSE

Enable/Disable full screen video mode
( This command only work when fas.avclip.VideoOnTop is True and fas.avclip.AutoSize is False)

Dit kan je mee geven in die FMprojector/FMplayer, weet niet of ie hiermee ook automatisch opent in fullscreen.

klikkerdeklik voor goole

Verwijderd

Topicstarter
Sick Nick schreef op 19 november 2003 @ 18:23:
fas.avclip.FullScreen

TRUE/FALSE

Enable/Disable full screen video mode
( This command only work when fas.avclip.VideoOnTop is True and fas.avclip.AutoSize is False)

Dit kan je mee geven in die FMprojector/FMplayer, weet niet of ie hiermee ook automatisch opent in fullscreen.

klikkerdeklik voor goole
Even goed lezen nog een keer, want die volg ik niet helemaal.

on(release){
fscommand("fullscreen", "true");
}
die had ik ook gevonden, maar dat is dus i.c.m. een knop en dat wil ik niet. Gewoon dubbelklikken op de *.SWF en dan meteen fullscreen ....

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 18:27:
[...]

Even goed lezen nog een keer, want die volg ik niet helemaal.

on(release){
fscommand("fullscreen", "true");
}
die had ik ook gevonden, maar dat is dus i.c.m. een knop en dat wil ik niet. Gewoon dubbelklikken op de *.SWF en dan meteen fullscreen ....
duh, dan haal je toch de 'on' statement weg |:( lees ook even de rest van de reacties 8)7

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op 19 november 2003 @ 18:23:
Volgens de help van Macromedia Flash MX (keyword: Fullscreen :)) moet je in je frame (of aan een knop, jouw feestje...) de volgende actie toevoegen:

code:
1
fscommand("FullScreen", "True");
Ja dat is hem ook, stom van mij dat ik dacht dat het alleen met een knop werkte 8)7 !

Maar het werkt en ik ben heel blij :) 8)

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even snel en vraagje tussen door, hoe kan ik een antal flash filmpjes aan elkaar knopen.
Dus automatisch de volgende pakken.

Verwijderd

Topicstarter
/édit

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 18:50 ]

Verwijderd

gp500 schreef op 19 november 2003 @ 18:36:
Even snel en vraagje tussen door, hoe kan ik een antal flash filmpjes aan elkaar knopen.
Dus automatisch de volgende pakken.
ff snel uitlegje tussendoor, flash filmpjes in flash importeren, en kan je het automatisch allemaal laten afspelen.

Verwijderd

ik zou ook es ff snel de handleiding (of dat boekje dat erbij zit) en de help eens doorlezen;
kom je ook een heel eind mee.
Pagina: 1