Eigen wap server voor Samsung A800

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-02 21:45
hallo,

Kheb n a800 en wil daar graag 8ergrondjes en ringtones op zette, ma om nou iedere keer 1,50 uit te geve vind ik wat veel, en aan een WERKENDE kabel kan ik ook niet komen, ik ging dus wat zoeken op google en kwam toen op het idee om n server of iets dergelijks te maken of via mijn lycos account wat te wappe maar dat lukt dus niet, toen nog wat verder gezocht en toen hadde mensen het over een mime toevoege aan de server zodat hij het juiste bericht stuurt naar de tel. Ik ben dus egt n noop wat betreft servers enzo, en snap er helemaal nix van, zou iemand mij kunnen helpen?

dit is die site:

http://www.howardforums.com/archive/topic/69682-1.html

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[q=http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag]• Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
• Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
• Plaats je topic in het juiste forum.
• Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
:) Dus.. vertel eens... wat heb je zelf al gevonden? Verder begrijp je de betekenis van het woord Tweakers? Als je geld wilt besparen zul je zelf wat moeite moeten doen :)

mime types aanpassen op een yahoo webspace :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:35
Je zult dan toch echt nog wat beter moeten zoeken.

Inderdaad moet je de .jad en .jar bestanden 'bekend' maken bij de webserver, maar ik gok zo dat dat bij een gratis lycos accountje niet gaat lukken. Maar neem daarvoor contact op met je hoster :)

Dit topic is gesloten.