Toon posts:

Levering Intercom ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoelang intercom (www.intercom-mailorder.com/) erover doet om te leveren en ofdat ze een bevestiging sturen van de bestelling?

thnx.

PS. Zijn er nog ergens Globalwin socket A koelers te koop of zijn ze overal uitverkocht :(

Verwijderd

Ik heb maandag iets bij intercom besteld.
toen i om een bevestiging vroeg moest ik eerst een dag wachten op antwoord.
Hier in stond dat het product niet op voorraad was en dat het denderdag weer binnen zou komen.
Ook stond er dus in dat ik mijn spulletjes dus op vrijdag binnen zou krijgen.
ff afwachten dus.:p

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

ik heb 2 jaar geleden een Minolta Dimage Dual Diascanner (SCSI-2) besteld en gekocht bij Intercom Mailorder te Soest.

In die tijd waren Diascanners NAUWELIJKS te krijgen in Nederland (tenzij je van die HP zooi wilde .. nee dank je, ik hou mijn dia's liever krasvrij) ..

Dus ik maar besteld.. en ja hoor.. binnen een week had ik mijn Diascanner in huis!

Dus wat mij betreft.. prima.. ze zijn wat duur, maar ze hebben wel veel "exotische" dingen die je in weining andere winkels zal aantreffen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Duur? Ze stonden bovenaan in Pricewatch :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Tijden veranderen :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 23:53

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik heb 2 maanden terug een Geforce daar besteld..je krijgt geen bevestiging...mijn Geforce was na 4 dagen binnen.

Prima kaartje...lekkere prijs

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:42

evol

hello world

Ik heb mijn 300watt bigtower, me abit kt7, me duron 700 (en koeler), me quantum fireball, me aopen 48x cdrom, en me 64mb 133mhz dimm via hun gekocht. Erg relaxt, eerste keer kreeg ik 2 dagen na bestellen, nadat ze diezelfde dag gebelt hadden dat de koeler die ik wilde er niet was. De tweede keer duurde het 4 dagen ofzo, kwam doordat het weekend ertussen zat.
Erg relaxte zaak, alleen jammer dat je geen bevestiging krijgt. Maar als je nix hoort ga er gewoon vanuit dat het okee is, en zorg dat je geld hebt voor de postdooie :)

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

100 cdrs besteld na 2 dagen had ik mijn pakketje binnen

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Inderdaad, ik heb ook goede ervaringen met Intercom. Ik heb er es een zwik Platinum cdr's besteld, netjes verpakt kreeg ik ze binnen. Duurde wel wat lang, maar dat kwam omdat ze even uitverkocht waren. Nou ja... Kan gebeuren natuurlijk :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Correctie..

Jullie hebben het over INTERCOM MAILORDER.. en ik dacht dat jullie het over INTRA Mailorder harden!!

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Stom stom stom stom stom

Sorry :) Mij diascanner komt dus bij INTRA vandaan ( http://www.intra.nl )... die hebben dus allerlei ongebruikelijke dingen zoals Mac spullen, Zooi voor je Palm, professionele Diascanners etc etc etc.. wel duur(der) en allemaal Excl BTW meen ik maar goed, ze hebben het wel en vaak kan ik het nergens anders vinden dan bij hun..

Pagina: 1