Toon posts:

ICEMAT....of un andere?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraagt me af welke mat ik het beste kan nemen, ik speel met un optical logitech mouse zo'n standaard ding, maar heeft er iemand ervaringen met de ICEMAT? of beveelt iemand een andere MAT aan?
plz tell me

Greetz

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
Ik gebruik een standaard muismat. Deze is totaal blauw en heeft een harde oppervlak.
Deze bevalt met bestgoed. Maar ik denk persoonlijk dat een icemat ook niet alles is.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Ik kan je de "standaard reclame mat" aanbevelen. Heb ik ook icm een MX500. Het kost me niks en werkt perfect :)

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 15:21

MavhRik

Marcel

Steelpad 4D schijnt echt goed te zijn!

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Niet lullig bedoelt ofzo... maar moet je eens in de search kijken :)
Er is hier best veel info over...
Dan vind je matten zoals de Ratpadz. everglide e.d...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Wat vooral een aardig topic om te lezen is over muismatten is deze: Mousepads & stuff :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 19 november 2003 @ 17:20:
Wat vooral een aardig topic om te lezen is over muismatten is deze: Mousepads & stuff :)
thanks zal het ff door bladeren :)

Verwijderd

func surface 1030 is beste

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:18
Valt dit enigzins te onderbouwen?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

The_Greater schreef op 19 november 2003 @ 19:01:
[...]

Valt dit enigzins te onderbouwen?
hmmz ik heb heel veel mensen op mIRC gevraagt 11 vonden die het beste 1 vond icemat het beste ik vragen waarom : icemat heeft hoge ondervoet dingen ofzo zeiden ze en die moet je steeds vervangen en die andere matten laten los oid en dat die func surface niet te dik en te laag is pcies goeie hoogte en heel goed werkt met een optische muis is mij vertelt!

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Ik heb ook een func surface 1030, bevalt me echt uitstekend met een optische muis (MX300 dan). Slijt niet, ideaal om mee te gamen (zelf erg lang zeer fanatiek ge-counterstriked ermee en hij is nog als nieuw) een ruwe en een wat gladdere kant. En je kan hem zelfs wassen in de vaatwasser! :D

Under Construction

Verwijderd

Ik ga toch voor een steelpad S4. Ik ga kijken of ik hem op de hcc kan kopen !
Lijkt me erg fijne combi met me mx 500 :D

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Tis een kwestie van wennen... Ik heb al met de Ratzpad, fUnc, icepad gespeeld, maar tis een dagje en je wil niet anders

nu een fUnc btw :)

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 14:35:
Ik ga toch voor een steelpad S4. Ik ga kijken of ik hem op de hcc kan kopen !
Lijkt me erg fijne combi met me mx 500 :D
En heb je hem gevonden, en bevalt die? :-) Ben nu ook op zoek!

Verwijderd

Ja ik heb hem zeker gevonden.
Kijk maar in de pricewatch staat hij 3 x in :D.
Ik kan de steelpad echt aanraden , een heerlijke muismat :) .
Werk echt lekker met me nieuwe muis toetsenbord setjes :D.
Pagina: 1