Gezocht: BIOS van een Hercules 9800AIW PRO

Pagina: 1
Acties:

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
Wie kan mij helpen aan het BIOS van een 9800AIW PRO...? ik wil mijn 9800AIW se flashen en testen.

Men zegt dat het onmogelijk is, maar met de OMega drivers wil het prima, en nu wil ik het ook op deze wijze proberen.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Is dit niks :? : http://www.madshrimps.be/?action=gethowto&howtoID=40 of anders dit: http://www.ocfaq.com/softmod/bios.php

Gezocht met google op: http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

[ Voor 56% gewijzigd door Apen-nootjes op 19-11-2003 16:48 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Helaas zijn dat allemaal niet ALL-IN-WONDER kaartjes. Het gaat mij puur om het Bios, deze kan ik niet vinden, hoe ik het zou moeten flashen, is niet een probleem...

Ik zoek dus een 9800AIW PRO Bios.

Verwijderd

Probeer anders bij deze BIOS collectie wat te vinden:

http://www.ocfaq.com/softmod/bios.php

Ik wil je echter wel vertellen dat Hercules nog GEEN Radeon AIW 9800 PRO videokaart in zijn collectie van videokaarten heeft.
Alleen de 9800 SE AIW is te vinden onder de Hercules schild, maar aangezien de kaarten Build by ATI zijn is het misschien mogelijk om met je SE te flashen met een ATI bios.
Dit zul je zelf moeten testen.
Bij mij werkte de softmod helaas niet :( , maar ik ben tevreden met de prestatie's zoals die nu al geeft (voorlopig }) ).
Succes

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 november 2003 @ 18:59:
Probeer anders bij deze BIOS collectie wat te vinden:

http://www.ocfaq.com/softmod/bios.php

Ik wil je echter wel vertellen dat Hercules nog GEEN Radeon AIW 9800 PRO videokaart in zijn collectie van videokaarten heeft.
Alleen de 9800 SE AIW is te vinden onder de Hercules schild, maar aangezien de kaarten Build by ATI zijn is het misschien mogelijk om met je SE te flashen met een ATI bios.
Dit zul je zelf moeten testen.
Bij mij werkte de softmod helaas niet :( , maar ik ben tevreden met de prestatie's zoals die nu al geeft (voorlopig }) ).
Succes
Bedankt, dit lijkt mij een zeer interessante site! Had zelf ook al geconcludeerd dat er geen Hercules' AIW Pro bestonden, ik ga gewoon eens ff de ATI BIOS proberen. Jullie horen nog of het lukt.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 14:40

Rick2001

9950X delidded en direct die

Tja, lezen is en blijft een moeilijk onderdeel.
Als je dus wel had gelezen had je allang kunnen zien dat ik dit al getest heb met verschillende biossen en geloof me maar, het kan dus niet.
Je kaart wordt in dos en bios superlangzaam en in windows heb je niet standaard de 8 pipelines. Zonder te solderen op de core van de videokaart kun je hier GEEN pro kaart van maken.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G

• sjolmers

sjolmers

Topicstarter
Rick2001 schreef op 20 november 2003 @ 01:30:
Tja, lezen is en blijft een moeilijk onderdeel.
Als je dus wel had gelezen had je allang kunnen zien dat ik dit al getest heb met verschillende biossen en geloof me maar, het kan dus niet.
Je kaart wordt in dos en bios superlangzaam en in windows heb je niet standaard de 8 pipelines. Zonder te solderen op de core van de videokaart kun je hier GEEN pro kaart van maken.
Lezen is niet moeilijk, ...
Jij claimt ook dat van de Hercules kaarten maar heel weinig modbaar zijn 1 van de 5, maar als je de reacties leest zie je dat dat percentage veel hoger ligt. Solderen vind ik bovendien geen probleem.
Daar komt nog eens bij dat het best wel kan zijn dat het BIOS van de nieuwere AIW kaarten wel wil, en mogelijk zijn deze ook te veranderen / aan te passen met een Hexeditor....

Verwijderd

sjolmers schreef op 20 november 2003 @ 12:35:
[...]

Lezen is niet moeilijk, ...
Jij claimt ook dat van de Hercules kaarten maar heel weinig modbaar zijn 1 van de 5, maar als je de reacties leest zie je dat dat percentage veel hoger ligt. Solderen vind ik bovendien geen probleem.
Daar komt nog eens bij dat het best wel kan zijn dat het BIOS van de nieuwere AIW kaarten wel wil, en mogelijk zijn deze ook te veranderen / aan te passen met een Hexeditor....
volgens mij komt 1 op 5 aardig in de buurt. Persoonlijk zou ik zeggen 1 op 4. gewoon veel mensen met geluk hier. Er zijn hier absoluut te weinig kaarten om een conclusie te trekken anyway.
Ik zie absoluut geen enkel nut in een BIOS flash eigenlijk, whats the point.. en je bent niet verplicht om omega drivers te gebruiken als je 8 pipes wil

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2003 12:59 ]

Pagina: 1